ספט 25
2010
קצת מדכאת אותי הידיעה שהמשחק הזה אמור לצאת רק ב-2012. אמנם הסרטון שלפניכם הוא מתוסרט להפליא, אבל נראה בעיניי הגיוני לחלוטין שהגיימפליי במשחק יהיה דומה. אין ספק ש-BioShock: Infinite הולך להיות מאוד BioShock-י. כלומר, מגניב.
קצת מדכאת אותי הידיעה שהמשחק הזה אמור לצאת רק ב-2012. אמנם הסרטון שלפניכם הוא מתוסרט להפליא, אבל נראה בעיניי הגיוני לחלוטין שהגיימפליי במשחק יהיה דומה. אין ספק ש-BioShock: Infinite הולך להיות מאוד BioShock-י. כלומר, מגניב.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 11:12
דווקא אומרים שכל הקטע אם הפסי רכבת הוא לא מתוסרט והפסי רכבת יהיו הכלי תחבורה המרכזי פה.
מעניין שמשחקי FPS "חדשניים" מתעניינים עכשיו בציר האנכי-קודם CRYSIS 2,אח"כ BIOSHOCK
26 בספטמבר, 2010 בשעה 11:21
זה נראה נהדר. צריך לפנות קצת זמן ב-2012.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 13:20
איפה אתה רואה פה ציר אנכי?
26 בספטמבר, 2010 בשעה 16:10
רואים פה בפירוש בסרטון הבדלי גובה ויחד אם רובה צלפים הם יכולים להביא קצת חידוש למשחקיות.
CRYSIS 2 הולך להיות דניו-יורק אם הגורדי שחקים-שישחקו תפקיד במשחקיות.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 17:24
נו אז יורים קצת לגובה, אני לא מבין מה החידוש פה. טיפוס על גורדי שחקים ולחימה בגובה זה משהו שיש בהמון משחקים, מטרייבס של שנות ה-90 דרך משחקי ספיידרמן טיפשיים של לפני כמה שנים ועד משחקי ספיידרמן עכשוויים כמו פרוטוטייפ וקראקדאון…
26 בספטמבר, 2010 בשעה 17:31
העניין זה שאני מקווה שסוף סוף יעשו את זה כמו שצריך,שינצלו את הממד האנכי כמו שצריך.
יש לך פתאום עוד ממד "לשחק" איתו וליצור דברים חדשים במשחקיות-ממד שלא היה פתוח לך בגלל שהמנוע היה חלש מדי לדברים כאלה.
אני מקווה שהם ינצלו את זה,ויעשו למשל שיהיה יותר מדרך אחת להגיע ליעד שלך ושבעזרת שימוש נכון תוכל להתחמק מקרבות בעייתיים.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 17:36
למה, קראקדאון/פרוטוטייפ/טרייבס לא עשו את זה כמו שצריך? איזה שימוש מעניין ב"ציר אנכי" ראית בטריילר הזה? מה, כי הוא ירה עם רובה צלפים מגובה של כמה קומות?
26 בספטמבר, 2010 בשעה 18:09
הם עשו את זה "טוב" אבל זה היה משהו "נלווה" ועיקר המשחק התרחש למטה.
כל BIOSHOCK הזה מתרחש באוויר-הגובה פה אמור להיות רכיב מרכזי ומעניין ולזה אני מתכוון "ציר אנכי"-אם תהיה לך בחירה למשל מאיפה ללכת בעזרת הפסים של הרכבת (שאמרו שהם יהיו התנועה במשחק) או סתם יצליחו לשלב בעזרת זה דברים מקוריים במשחקיות.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 18:13
טוב, התקוות שלך לא מבוססות על שום דבר. אני במקומך לא הייתי מצפה לדברים חדשניים מדי מIRRATIONAL וקן לוין. אף משחק שהם עשו לא היה חדשני משום בחינה.
26 בספטמבר, 2010 בשעה 20:32
למה אתה תמיד שלילי?
אני לא מכיר בדיוק את האולפן,אבל אני ממשחק בBIOSHOCK יודע שהם יודעים להעביר תחושה בצורה טובה מאוד שאולי משתווה לVALVE.
מבחינתי היסוד של התחושה במשחק חשוב יותר מהכל-COH הצליח בזכות הרגש והתחושה בסינגל למרות שהוא "עוד משחק של מלחמת העולם השנייה".
27 בספטמבר, 2010 בשעה 0:44
menas, תחושה או אוירה של משחק לא משפיעה על המשחקיות שלו (לרוב). ככה שגם אם המשחק יתמקד בעיר שהיא באויר זה לא מחייב שאלמנט הגובה יבוא לידי ביטוי במשחקיות.
דווקא אם נקח את bioshock כדוגמה, לעובדה שהעיר היתה מתחת למים כמעט בכלל לא היה קשר למשחקיות.
27 בספטמבר, 2010 בשעה 6:52
יש קשר הדוק מאוד בין משחקיות לתחושה-כי כדי להעביר את התחושה במשחקי FPS אתה צריך ליצור סביבה מתאימה ואוייבים מתאימים.
זה לא מחייב שבאמת ישתמשו בזה-כמו שאמרתי אני רק מקווה.
27 בספטמבר, 2010 בשעה 12:08
menas, שיחקת בכלל בקראקדאון שאתה אומר ש"זה היה משהו "נלווה" ועיקר המשחק התרחש למטה"? אני חושב שזה אולי המשחק היחיד שלא מתרחש בחלל שהעברתי יותר מטרז' בו בקפיצות מעלה ומטה מאשר בסתם תנועה במפה.
וכתבתי "שלא מתרחש בחלל" בכוונה: כי כבר בשנות ה-90 היו משחקים כמו descent שבהם לא היתה בכלל משמעות לאנכי-אופקי.
הסרטון בכל מקרה נראה נפלא, אבל אני דווקא מקווה שהמשחק יהיה פחות מתוסרט ממה שראינו כאן.
27 בספטמבר, 2010 בשעה 18:26
את האמת לא שיחקתי,ואני לא מכיר את המשחק.
צודק,טעיתי.