הנה משהו מעניין: ברביעי בספטמבר התקיים אירוע ראשון מסוגו באחוזה של ריצ'רד גריוט באגם אוסטין, טקסס. האירוע – איסוף כספים עבור ה- UT Videogame Archive שבאוניברסיטת טקסס באוסטין. הפרויקט אמור לעזור לתעשיית המשחקים לעקוב בצורה קצת יותר טובה אחרי ההיסטוריה של עצמה, וההתפתחות התרבותית שלה.
אבל זה פחות מעניין אותנו. כאילו, זה מאוד נחמד, אבל מה שהיה יותר משמעותי עבורי הוא ש- Gamasutra תפסו את Warren Spector, הגאון שמאחורי סדרת Deus Ex, לראיון קצרצר.הנקודה המעניינת ביותר בראיון היא זו שמדברת על הקנייה של Junction Point (החברה אותה הקים מר ספקטור) ע"י דיסני, והחששות של אוכלוסיית הגיימרים מ"דיסניפיקציה" של המשחקים של ספקטור. ספקטור אומר, בקצרה, שאין לאף אחד למה לחשוש. למעשה, אם להאמין לדבריו, המשחק החדש שלו יהיה אפילו פחות מיינסטרימי מהמשחקים הקודמים שלו. או במילים שלו:
"I think the key for gamers to understand is that “what I want”, if you can hear the air-quotes, is broader than what the game industry has so far allowed me to do."
עכשיו כל מה שהוא צריך זה רק שהוא יספר איזה משחק, לעזאזל, הוא מפתח.
ורק למקרה שפספסתם, אני אתן את הקישור לראיון עוד פעם.