משחק ה-Need for Speed השנתי מתקרב, וניתן כעת להוריד את הדמו למשחק. משקלו כ-800 מגה. לפי התאוריה הגורסת שמשחקי Need For Speed יוצאים "אחד טוב, אחד ככה ככה", אז עכשיו תור המשחק הטוב. רק עוד 720 מגה אוכל לגלות אם התבנית נשמרת. נחזיק אצבעות.
עדכון: לינק מוצלח יותר.
עדכון 2: שיחקתי בדמו ולא נהניתי. נראה ש-EA ניסו להכניס ריאליזם למירוץ, והתוצאה פשוט לא כיפית. אחרי 4 נסיונות, עדיין לא הצלחתי לסיים את המסלול – בכל פעם התהפכתי, נפסלתי והייתי צריך להתחיל מהתחלה. הגרפיקה בסדר, אבל לא עולה על זו של המשחקים הקודמים. חסרו לי גם האפקט הנחמד של עיוות המסך כאשר מפעילים את הניטרו והאורות ה"נמרחים" של פנסי הרחוב. אין ספק שהניסיון הוא לעשות משהו שונה מסדרת ה-Underground. מתחרים באור, מחוץ לעיר, הכל פחות מנצנץ, מכוניות יכולות להתפרק. התוצאה? לדעתי Pro Street יהיה עוד משחק מרוצים עלק-ריאליסטי, ולפיכך המשחק השני ברציפות בסדרה שהוא "ככה ככה". הלכה התאוריה.
3 בנובמבר, 2007 בשעה 18:27
אני מוריד את הדמו, אבל לא בטוח למה. אני לא ממש מתעניין במשחק הזה, הודות לברנאאוט הבא שנראה ממש מצוין.
3 בנובמבר, 2007 בשעה 23:24
מה שכתבת זה בידיוק מה שהתכוונתי לכתוב בתגובות כאן (וכתבתי, אבל בטעות ברשומה הקודמת בבלוג).
4 בנובמבר, 2007 בשעה 3:09
אני הכי אהבבתי את האנדרגראונד…
4 בנובמבר, 2007 בשעה 9:18
ואני דווקא אוהב את הכיוון החדש. אולי זו החיבה הכללית שלי למשחקים מרוצים "עלק-ריאליסטיים". אם ProStreet עצבן אותך, אני בטוח שעל Project Gotham, משחק המרוצים הטוב ביותר שבו שיחקתי עד היום, היית אומר דברים גרועים עוד יותר.
4 בנובמבר, 2007 בשעה 21:22
היי אילן, שיחקת בדמו? אני אמנם באמת לא אוהב משחקי מרוצים ריאליסטיים, אבל נראה לי שיצא להם ב-ProStreet איזה יצור כלאיים מוזר (ניטרוס נפוץ במשחקים ריאליסטיים?). בכל אופן – לסדרת Need for Speed, שמכוונת לקהל היותר casual, זה לדעתי לא הכיוון הנכון.
5 בנובמבר, 2007 בשעה 0:34
שיחקתי בדמו על האקס-בוקס 360, אני מניח שעל הפי.סי זה בדיוק אותו הדבר, רק עובד פחות טוב… 🙂
למיטב הבנתי, סדרת Need for Speed מכוונת לכל מיני קהלים, בכל מיני תת-מותגים שלא בהכרח קשורים אחד לשני. משחקי ה-Underground לא מאוד דומים לדעתי למשחקי ה"שוטרים וגנבים" שיוצאים בין לבין, אף אחד מהם לא דומה למשחקי ה-Need for Speed של פעם, מתישהו בדרך היה גם Porsche Unleashed שבכלל לא היה דומה לכלום, והכריח אותך לשחק שליש משחק עם פורשה מודל 69… הקהל של NFS הוא בכל פעם הקהל ש-EA חושבים שיצליחו למכור לו. הפעם הם מנסים למכור גם לחובבי פסאודו ריאליזם כמוני. מה רע?
5 בנובמבר, 2007 בשעה 20:36
לא יודע, אני איכשהו די חיבבתי את כל משחקי הסדרה עד כה, למרות שלא כולם היו משחקים גדולים. ProStreet נראה כמו משחק שאני לא ארצה לשחק בכלל, ולא אתפלא אם יש עוד רבים כמוני. יכול להיות שאתה צודק, ומחלקת השיווק של NFS הגיעה למסקנה שהפעם זה מה שכדאי למכור. בזה שכנעת אותי. הימור שלי? זה לא ילך להם מי יודע מה, ובשנה הבאה הם יחזרו ל-Underground.