מבזקים עמוסים

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

“רגע,” אתם בטח שואלים את עצמכם, “לא הבטחת שבקרוב תחזרו לעדכן עדכונים בקצב סביר פה בבלוג?”. ובכן, יש לי תשובה סבירה לחלוטין לשאלה הזאת, אבל אני מעדיף בהרבה לצעוק “תסתכלו מאחוריכם! קוף תלת-ראשי!” ולברוח.

אבל בקרוב המצב ישתפר. מבטיח. עד אז – הנה כל הדברים שלא הספקנו לדבר עליהם בפרק של “גיימפוד” (שיעלה בסוף השבוע).


Ubisoft מתחילים לחשוב בגדול. כמה בגדול? ובכן, חוץ מזה שהם מכינים גרסאות אונליין ללא פחות משלושה מותגים שלהם (Heroes of Might & Magic, Anno ו- Silent Hunter), הם גם נכנסו לתחום ההפצה הדיגיטלית, עם חנות שבה הם מוכרים בכל פעם משחק גדול אחר ביורו (נכון לכרגע – Driver: San Francisco, אבל זה ישתנה בקרוב). טוב? רע? יגרום לכם לא לשקשק מפחד בכל פעם שאתם קונים גרסת PC של משחק של יוביסופט. רק הזמן יגיד.

אה, ומה לגבי Heroes of Might & Magic Online הקודם? הוא נסגר, לרווחתם של כל המעורבים בעניין.


מהר! תעשו פרצוף מופתע! עוד לא יבש הדיו על ההחלטה של EA להפוך את The Old Republic למשחק חינמי לכל השחקנים עד דרגה 15, והם החליטו שהם הופכים אותו למשחק חינמי לחלוטין לכולם, החל מחודש נובמבר. אתם יודעים, חוץ מתשלומים על תוכן נוסף, וכל מיני דברים כאלה. בהתאם לז’אנר. מי בעצם נשאר בז’אנר המשחקים ההמוניים בתשלום, חוץ מ- World of Warcraft?


Valve מתכננת שדרוג מסיבי ל- Steam Community, כולל פורומים (גם עבור משחקים ספציפיים וגם עבור קבוצות שקיימות במערכת), כל מיני דרכים חדשות לשתף תוכן ולהתעדכן בתוכן שהחברים שלכם מעלים (בעיקר תמונות ממשחקים, אבל גם סרטוני וידאו מיוטיוב שמשותפים דרך המערכת) ומשהו שנקרא “Game Hubs” (ככה נראה ה- Game Hub של Team Fortress 2, והאמת, זה לא רע) אנחנו מבטיחים לקפוץ על ההזדמנות וליצור, מתישהו בקרוב, קבוצה של “גיימפאד” ב- Steam שננסה באמת לעשות איתה משהו (זוכרים את הקבוצה של “העולם על פי אינטל”? אז לא ככה), אבל זה יקרה רק אחרי שנחזור לקצב עדכונים סביר בכל הפורמטים הקיימים של הבלוג (כלומר, הבלוג, דף הפייסבוק וחשבון הטוויטר שלנו).


ואף מילה על Mann vs. Machine, מצב המשחק השיתופי החדש של Team Fortress 2. למה? כי לא הצלחנו, בשום פנים ואופן, לשחק בו. אם מישהו יכול להסביר לנו, כמו לאידיוטים, איך אנחנו יכולים לארח משחק עם חברים על המחשב הביתי שלנו, במקום לעמוד בתור אינסופי לשרתים (שמספקים, בפועל, חווית משחק פחות טובה מהמחשב שלנו בבית כשמדובר בקבוצה קטנה שלנו), אנחנו מאוד, מאוד נשמח אם תעשו את זה בתגובות. או אפילו באימייל ל- contact@gamepad.co.il.


ולבסוף: Final Fantasy VII שוחרר מחדש עבור המחשב האישי! ואז הוסר. ואז שוחרר מחדש מחדש. מבולבלים? כן, גם אנחנו.


וזהו. כאמור, בסוף השבוע תוכלו לשמוע את פרק 49 של “גיימפוד”, ואנחנו מאוד מקווים שכבר השבוע תוכלו לקרוא עוד כמה פוסטים פה בבלוג חוץ מזה. עד אז, שיהיה לכם המשך קיץ מגניב.

5 תגובות ל “מבזקים עמוסים”

  1. Tamir מאת Tamir:

    אני חיכיתי בלובי מעל לחצי שעה עד שהתעצבנתי וכמעט שברתי את המחשב שלי חח

  2. blisf מאת blisf:

    http://forums.srcds.com/viewtopic/5439

    מדריך פשוט להפליא להקמת שרת ביתי. מעולם לא נכנסתי לתור וכבר צברתי מעל לכמה שעות טובות על המצב משחק החדש. אחרי בקירוב 3000 שעות בTF2, אני יכול להגיד שהמצב הזה הוא הכי הרבה כיף שאיי פעם היה לי בו.

  3. spipo מאת spipo:

    אני מרגיש בר מזל, שיחתי במוד כבר פעמיים, ואפילו לא חיכיתי כל כך הרבה זמן.

  4. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    מה שאני וחבריי עושים מאוד פשוט: להכנס לחיפוש הסרברים, להתאים את הקריטריונים לסרברים של M.V.M, ואז לחפש סרבר עם פחות מ6 שחקנים (תלוי במספר השחקנים – ככל שיש יותר ככה מחפשים סרבר ריק יותר). זה לוקח כמה דקות בודדות ומדי פעם כניסה לסרבר לא מתפקד אבל בסה"כ זה עובד 🙂

  5. Bloodnut מאת Bloodnut:

    EVE Online היה ויהיה רק בתשלום כי כל התוכן הנוסף הוא חינם.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS