Starcraft 2: הטרילוגיה?

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

בהתחלה היה נראה ש- Blizzcon 2008 לא הולך להיות מעניין במיוחד. אחרי הכל, בליזארד כבר שיגעו את כל העולם ואחותו עם Diablo III ו- Starcraft II, ועדיין לא הספיקו באמת להוציא אותם לשוק. אבל בליזארד עדיין החליטו להפתיע את כולם: מסתבר ש- Starcraft II, כמו כל דבר בצבא, יתחלק גם הוא לשלושה חלקים.

הרעיון, לדברי בליזארד, הוא להשקיע הרבה יותר בכל מערכה לשחקן יחיד. כל אחד מהמשחקים יאפשר לשחק במשחק מרובה-המשתתפים, אבל בשביל ליצור מערכה לשחקן יחיד יותר "אפית", המשחק הראשון יכיל רק את המערכה של בני האדם, ושתי "חבילות ההרחבה" הבאות יכילו את המערכה של ה- Zerg והמערכה של ה- Protoss.

אבל בליזארד השמיטו מההכרזה הזאת את כל הפרטים המעניינים. הם לא אמרו מה ההפרש שבו הם מתכננים להוציא את המשחקים (מה שכנראה לא כזה חשוב – כי בכל מקרה התאריכים שהם מוסרים הם חסרי משמעות בדרך כלל), והם לא אמרו כמה כל אחד מהם יעלה. הדבר היחיד שהם כן אמרו הוא שכל אחד מהם יכיל בערך כשלושים משימות ויהיה ארוך יותר מכל Starcraft המקורי.

הימים הקרובים, אני מניח, יהיו מלאים בהתפרצויות זעם ספונטניות של מעריצים בפורומים על "מסחטת הכספים של בליזארד", מלווים בהתפרצויות נגד של מעריצים על כך ש"מה אתם רוצים, זה דווקא עסק מצוין!". את הערך האמיתי של ההצהרה הזאת, כאמור, יהיה קשה לשפוט עד שבליזארד ידברו על מחירים והפרשי זמנים (תאורטיים). מה שכן מעניין הוא שבליזארד גם ניצלה את ההזדמנות בשביל לרמוז על כך ש- Warcraft IV נמצא בפיתוח, וישתמש באותה השיטה של Starcraft II. אני מסרב להתרגש עד שנראה וידאו "הכרזה" של המשחק.

אני לא יודע מה אתכם, אבל אני באמת מחכה לראות כבר מותג חדש מגיע מהבית של החבר'ה האלה. בתקופת ההכרזה על Starcraft II קצת התעצבנתי על כך שנראה שבליזארד יותר מדי שמחים למחזר רעיונות ישנים, אבל נראה לי שהם מתחילים להגזים.

3 תגובות ל “Starcraft 2: הטרילוגיה?”

  1. ET מאת ET:

    מה עם Lost Vikings 3? הייתי שמח למשחק כזה גם אם הוא יהיה ממוחזר 😆

  2. play-asia.co.il מאת play-asia.co.il:

    Lost vikings 3, רעיון מצוין השאלה היא רק אייך לבנות אותו בדיוק עם הטכנולוגיה של היום. מצידי גם שיעשו את Day of the Tantical 2

  3. דובר הננגננה עלי אדמות מאת דובר הננגננה עלי אדמות:

    תאמינו או לא. מה שזה בעיקר אומר לי זה "אויש זה אומר שאני צריך לעבור יותר משימות כדי להתקדם בסיפור"
    בחיי שאני לא יודע להגדיר מה זה, אבל יש משהו שמאד מתיש אותי בשתי משחקי האסטרטגיה הקודמים של החברה הזאת (מעצבן לטפל בבנאים? לוקח יותר מדי זמן לבנות יחידות ביחס לזמן שלוקח להן למות?זה דורש יותר מדי השקעה בללמוד את המשחק?)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS