אפר 09
2009
פעם נוספת, אני עובד בדיליי של שבוע. ב- Gamasutra עלה מאמר חביב על נושא ה- Achievements: איזה Achievements שמים במשחק, למה זה טוב, ואיך עוד הם יכולים להשפיע על חווית המשחק.
בתור מישהו שמאוד מחבב את הקטע הזה של Achievements, מאוד נהניתי לקרוא את הכתבה. אבל בעיקר נהניתי לקרוא את העקרונות של "איך לא להשתמש ב- Achievements". כשקראתי אותם, מצאתי את עצמי מאוד משועשע מהעובדה ש- Guitar Hero III הצליח לא לציית כמעט לכל הכללים שמופיעים ברשימה הזאת.
בכל אופן, זו סתם אנקודטה לא חשובה. מדובר בכתבה מוצלחת למדי.
9 באפריל, 2009 בשעה 20:37
יש באמת כל מיני משחקים שלוקחים את הרעיון הזה של הישגים לכיוונים מאוד 'מרושעים' שסתם גורמים לך לשחק עוד ועוד. המשחק הידוע (לשמצה, בעיקר) פט סוסיטי נותן לך פרס אם אתה מבקר את חברים שלך בערך 25 פעם,אבל מי רוצה לחזור שוב ושוב סתם על אותה פעולה משעממת? (סליחה על הדוגמה, זה פשוט הדבר האחרון ששיחקתי בו). אבל חוץ מזה יש גם המון משחקי מירוצים שסתם נותנים לך לגמור את אותו המסלול 1000 פעם כדי לפתוח עוד מסלול, אבל יכול להיות ששם מדובר בכלל בUnlockable (מה ההבדל בעצם, אם יש בכלל?).
9 באפריל, 2009 בשעה 23:50
פשוט – ל- Achievement, בניגוד ל- Unlockables, אין שום השפעה על המשחק עצמו. לפעמים מאחדים ביניהם (למשל, עד כמה שאני זוכר, חלק מה- Badges ב- Rainbow Six: Vegas 2 הם Achievements), אבל לא חייב להיות ביניהם שום קשר.
12 באפריל, 2009 בשעה 1:01
עניין ה-Achievements הגיע למקומות מוזרים במיוחד:
http://www.newgrounds.com/portal/view/489815
12 באפריל, 2009 בשעה 15:04
ולמי שבאמת אוהב Achievements:
http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked