אז נינטנדו חשפה פרטים על ה- Nintendo Switch, הקונסולה הבאה שלה, וכל האינטרנט רץ להספיד או לשבח אותה. אז שלא נצטרף? בטח שהצטרפנו. ואחרי שעשינו את זה, דיברנו על Final Fantasy XV ו- STEEP וכל מיני משחקים אחרים פחות חדשים. היה כיף.
להורדה (1:08:00, 62.2 מגה)
1:10 – שלא כהרגלנו, אנחנו מתחילים עם החלק של ה"חדשות" בפרק. או יותר נכון, החדשה. אז בואו נדבר על ה- Nintendo Switch.
2:30 – אם עוד לא קראתם את הפוסט הארוך והמפורט של ארז על ה- Nintendo Switch… אז תקראו אותו! או שתקשיבו לפרק. זה פחות או יותר אותו הדבר.
3:50 – Ctrl+Alt+Del על הצורה שבה נבחר השם "Joycon"
8:10 – אנחנו עוברים לדבר על ההיבט האונלייני של ה- Switch. או כמו שאנחנו קוראים לזה, "WTF נינטנדו".
12:00 – אנחנו מדברים על משחקי ההשקה (או העדרם של משחקי ההשקה) של הסוויץ'. מאז הקלטת הפרק התגלה ש- I Am Setsuna הוקדם והצטרף לליינאפ משחקי ההשקה של נינטנדו.
14:20 – למי שתוהה מה זה ה- Joust הזה שארז מדבר עליו…
28:20 – אנחנו מדברים על התאימות לאחור (או העדרה של התאימות לאחור) של ה- Nintendo Switch
30:30 – גם הפעם, עתידה של הקונסולה מבחינת תמיכה של חברות צד שלישית הוא… לא ברור.
36:30 – אוקיי, חזרנו למשחקים! בתור התחלה, דקל מדבר על Steep, שהקלטנו לו סרטון "בואו נשחק" ממש לא מזמן.
42:40 – ארז מדבר על Gravity Rush 2.
44:00 – גם עופר וגם ארז שיחקו (במידות משתנות) ב- Final Fantasy XV, ויש להם הרבה דברים להגיד עליו, לטוב ולרע.
58:10 – זיירמן סיים את Ori and the Blind Forest Definitive Edition, ויצא מאוד מרוצה ממנו, למרות הבעיות שלו.
1:01:30 – זיירמן גם שיחק ב- Pony Island, ויצא הרבה פחות מרוצה.
1:04:50 – Long War 2, המוד העצום ל- XCOM 2 שבפרק הקודם אמרנו שהוא עומד לצאת… ובכן, יצא. זה היה זריז.
1:06:20 – אנחנו מסיימים! אתם יכולים למצוא אותנו, כמו בכל פעם, בפייסבוק, בטוויטר, וב-YouTube. וכדאי לכם לעשות את זה!
29 בינואר, 2017 בשעה 15:29
אם כבר מדברים על אוכל בfinal fanyasy xv ופרסום לא סמוי במשחקים יש תוכן שיווקי ממש משעשע של cup noodles בFF XV שכוללת משימת צד רק בשביל להשיג את הcup noodles המושלם עם דיאלוגים די משעשעים. קניתי לא מזמן את gravity rush remastered שהיה בהנחה ואני מאוד נהנה בו, הוא יצר לי לציפייה מאוד גדולה להמשך שלו.
4 במרץ, 2017 בשעה 19:56
[…] – עופר המשיך את ה- Road Trip שלו ב- Final Fantasy XV, וכמעט הגיע לנקודה שבה הוא אמור להפסיק. לפחות, עד […]
14 במרץ, 2017 בשעה 9:50
משהו שרציתי לכתוב כבר מזמן אבל הייתי בנייד : אני לא זוכר שהגרסה הרגילה של Ori הייתה קשה במיוחד חוץ מהקטע האחרון, למרות שהיו כמה קטעים אחרים שבהם יצרתי נקודת שמירה במקום גרוע שכמעט תקע אותי.
אני יודע שבגרסה המשופרת איזנו מחדש את רמות הקושי, אז יכול להיות שזו הסיבה להבדלים בחווית המשחק.
14 במרץ, 2017 בשעה 18:03
אני גם לא חשבתי שהוא היה קשה במיוחד. גם הקטע הזה בסוף לא היה *קשה*, פשוט מעצבן, וכנ"ל שאר הקטעים באותו סגנון. למעשה כתבתי בדיוק על זה באריכות כששיחקתי בו לפני שנתיים.
14 במרץ, 2017 בשעה 18:04
אה, ועכשיו אני רואה שהגבת לי לביקורת הזו לפני שנתיים 🙂