10 דקות של BioShock Infinite

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

קצת מדכאת אותי הידיעה שהמשחק הזה אמור לצאת רק ב-2012. אמנם הסרטון שלפניכם הוא מתוסרט להפליא, אבל נראה בעיניי הגיוני לחלוטין שהגיימפליי במשחק יהיה דומה. אין ספק ש-BioShock: Infinite הולך להיות מאוד BioShock-י. כלומר, מגניב.

 

14 תגובות ל “10 דקות של BioShock Infinite”

  1. menas מאת menas:

    דווקא אומרים שכל הקטע אם הפסי רכבת הוא לא מתוסרט והפסי רכבת יהיו הכלי תחבורה המרכזי פה.

    מעניין שמשחקי FPS "חדשניים" מתעניינים עכשיו בציר האנכי-קודם CRYSIS 2,אח"כ BIOSHOCK

  2. דור שמר מאת דור שמר:

    זה נראה נהדר. צריך לפנות קצת זמן ב-2012.

  3. red מאת red:

    איפה אתה רואה פה ציר אנכי?

  4. menas מאת menas:

    רואים פה בפירוש בסרטון הבדלי גובה ויחד אם רובה צלפים הם יכולים להביא קצת חידוש למשחקיות.
    CRYSIS 2 הולך להיות דניו-יורק אם הגורדי שחקים-שישחקו תפקיד במשחקיות.

  5. red מאת red:

    נו אז יורים קצת לגובה, אני לא מבין מה החידוש פה. טיפוס על גורדי שחקים ולחימה בגובה זה משהו שיש בהמון משחקים, מטרייבס של שנות ה-90 דרך משחקי ספיידרמן טיפשיים של לפני כמה שנים ועד משחקי ספיידרמן עכשוויים כמו פרוטוטייפ וקראקדאון…

  6. menas מאת menas:

    העניין זה שאני מקווה שסוף סוף יעשו את זה כמו שצריך,שינצלו את הממד האנכי כמו שצריך.

    יש לך פתאום עוד ממד "לשחק" איתו וליצור דברים חדשים במשחקיות-ממד שלא היה פתוח לך בגלל שהמנוע היה חלש מדי לדברים כאלה.

    אני מקווה שהם ינצלו את זה,ויעשו למשל שיהיה יותר מדרך אחת להגיע ליעד שלך ושבעזרת שימוש נכון תוכל להתחמק מקרבות בעייתיים.

  7. red מאת red:

    למה, קראקדאון/פרוטוטייפ/טרייבס לא עשו את זה כמו שצריך? איזה שימוש מעניין ב"ציר אנכי" ראית בטריילר הזה? מה, כי הוא ירה עם רובה צלפים מגובה של כמה קומות?

  8. menas מאת menas:

    הם עשו את זה "טוב" אבל זה היה משהו "נלווה" ועיקר המשחק התרחש למטה.

    כל BIOSHOCK הזה מתרחש באוויר-הגובה פה אמור להיות רכיב מרכזי ומעניין ולזה אני מתכוון "ציר אנכי"-אם תהיה לך בחירה למשל מאיפה ללכת בעזרת הפסים של הרכבת (שאמרו שהם יהיו התנועה במשחק) או סתם יצליחו לשלב בעזרת זה דברים מקוריים במשחקיות.

  9. red מאת red:

    טוב, התקוות שלך לא מבוססות על שום דבר. אני במקומך לא הייתי מצפה לדברים חדשניים מדי מIRRATIONAL וקן לוין. אף משחק שהם עשו לא היה חדשני משום בחינה.

  10. menas מאת menas:

    למה אתה תמיד שלילי?

    אני לא מכיר בדיוק את האולפן,אבל אני ממשחק בBIOSHOCK יודע שהם יודעים להעביר תחושה בצורה טובה מאוד שאולי משתווה לVALVE.

    מבחינתי היסוד של התחושה במשחק חשוב יותר מהכל-COH הצליח בזכות הרגש והתחושה בסינגל למרות שהוא "עוד משחק של מלחמת העולם השנייה".

  11. איש הקיו מאת איש הקיו:

    menas, תחושה או אוירה של משחק לא משפיעה על המשחקיות שלו (לרוב). ככה שגם אם המשחק יתמקד בעיר שהיא באויר זה לא מחייב שאלמנט הגובה יבוא לידי ביטוי במשחקיות.
    דווקא אם נקח את bioshock כדוגמה, לעובדה שהעיר היתה מתחת למים כמעט בכלל לא היה קשר למשחקיות.

  12. menas מאת menas:

    יש קשר הדוק מאוד בין משחקיות לתחושה-כי כדי להעביר את התחושה במשחקי FPS אתה צריך ליצור סביבה מתאימה ואוייבים מתאימים.

    זה לא מחייב שבאמת ישתמשו בזה-כמו שאמרתי אני רק מקווה.

  13. swym מאת swym:

    menas, שיחקת בכלל בקראקדאון שאתה אומר ש"זה היה משהו "נלווה" ועיקר המשחק התרחש למטה"? אני חושב שזה אולי המשחק היחיד שלא מתרחש בחלל שהעברתי יותר מטרז' בו בקפיצות מעלה ומטה מאשר בסתם תנועה במפה.
    וכתבתי "שלא מתרחש בחלל" בכוונה: כי כבר בשנות ה-90 היו משחקים כמו descent שבהם לא היתה בכלל משמעות לאנכי-אופקי.

    הסרטון בכל מקרה נראה נפלא, אבל אני דווקא מקווה שהמשחק יהיה פחות מתוסרט ממה שראינו כאן.

  14. menas מאת menas:

    את האמת לא שיחקתי,ואני לא מכיר את המשחק.
    צודק,טעיתי.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS