ינו 30
2008
אם זיירמן לא היה שב להתנחלות שלו בדיוק בזמן לפתיחת עונת הסקי, אני הוא בטח היה כותב את הפוסט הזה, אבל מאחר שהוא החליט לבלות בשלג במקום לעשות את העבודה שלו, אני אמלא את מקומו:
RPS תפסו את ג'ייסון קפלקה, אחד המייסדים של PopCap, החברה שמאחורי מחרבי שעות פנאי כ-Bejeweled, Zuma ולאחרונה Peggle לשיחה על היחסים עם Valve, על תהליכי העבודה בחברה, על פיתוח משחקים וקצת על התוכניות לעתיד.
כשנשאל על הסוד מאחורי הדרך של PopCap ליצור משחקים ממכרים כ"כ ענה קפלקה:
"…always have sound cues of rising pitch associated with combos, and never award points in increments of less than 10."
אכן, גאונות.
31 בינואר, 2008 בשעה 14:00
מדהים איך צמצמו את זה לנוסחה כל כך פשוטה… ממש e=mc2
1 בפברואר, 2008 בשעה 18:31
כל הכבוד להם. פעם נוספת הם מוכיחים שיצירת משחקי מחשב היא אומנות.