כבר כתבתי לא-מעט על Introversion בבלוג הזה, החבר'ה הנהדרים שהכינו את Darwinia, Defcon ו- Uplink. באחד מהפוסטים, ניסיתי גם לתת, בכמה הזדמנויות, קישורים להצצות אל מאחורי הקלעים וההיסטוריה של החברה העצמאית המוצלחת הזו. אבל הפוסט שעלה בבלוג של Introversion בשבוע שעבר ייתן לכם את ההצצה המקיפה ביותר שאפשר לקבל אל תוך המוח שעומד מאחורי החברה.
הפוסט מדבר על תהליך הלידה של Multiwinia – הגרסה מרובת-המשתתפים של Darwinia. במהלכו, מסופר כיצד הניסיון לעמוד ב"דרישות הקבלה" של ה- XBox LIVE Aracde, הוביל ליצירת גרסה חצי-אפויה של משחק Darwinia מרובה-משתתפים, ללא מחשבה עמוקה מאחוריו… וכל זה, רק במטרה לממן את הפיתוח של המשחק הבא שלהם.
החבר'ה מ- Introversion קלטו, בסופו של דבר, את גודל הטעות שלהם. ההחלטה להשקיע בפיתוח של משחק טוב ולא רק לנסות לקצר את המסלול בשביל בטחון פיננסי עברה, בסופו של דבר. אבל בכת זאת מעניין לראות כיצד, רק לרגע אחד, Introversion התנהגה פחות כמו Introversion, ויותר כמו חברת משחקים גדולה וסטנדרטית.
17 באפריל, 2008 בשעה 10:40
יפה להם 😉
30 במרץ, 2010 בשעה 18:47
[…] להעביר את Darwinia (וגם לייצר עבורו גרסה מרובת-משתתפים) לקונסולות ה- Xbox היתה הרבה יותר ארוכה ויקרה משהם שיערו מלכתחילה, ובמהלך […]