לפני כמה ימים הגיע אלי משחק מהמיותרים שראיתי ל-PSP.
אחד הדברים שתמיד משעשעים אותי זה נסיון לאחד שני מותגים למשחק אחד, על מנת להכפיל הכנסות ולייצר כמות מעריצים גדולה יותר למשחק. עד כאן, הכל טוב ויפה. ב-Warriors Orochi ניסו לעשות בדיוק את זה על ידי לשלב בין Dynasty Warriors ל-Samurai Warriors, שני מותגים שבקושי הכרתי לפני ועכשיו לא ארצה להכיר לעולם.
המשחק הוא בבסיסו, משחק אקשן פשוט. וכשאני אומר פשוט, אני מתכוון מאוד פשוט. כל המטרה היא ללכת ברחבי מפות מונוטוניות ואפורות וללחוץ הרבה על המקשים בצורה רנדונמלית למדי עד שאלפי האויבים שזורקים את עצמם עליך ימותו. מדי פעם מופיע לו "מפקד", שבו צריך לחבוט קצת יותר עד שהוא מת. אבל אין תכלית ואין שום אסטרטגיה למעט הצורך להחליף דמות כל פעם שהדמות שאתה משחק בה הולכת למות או שנגמרת לה האנרגיה.
מה שגורם לי לחשוב שהסיבה היחידה שהמשחק הזה נעשה היא על מנת להצליב בין המותגים. החברה Koei, שאגב עומדת מאחורי שני העולמות שמרכיבים את המשחק, כנראה רצתה לנצל את הגימיק. זה מזכיר מאוד את עולם המשחקים-מבוססי-סרטים, שהוא למעט מספר מאוד מצומצם של משחקים ספיציפיים שהיו מוצלחים במיוחד (Riddick למשל), הוא גרוע במיוחד ובעל בלעדיות על זכיונות שאף אחד לעולם לא יזכור.
אין לי שום בעיה עם שילוב בין שני עולמות משחק בתאוריה, אבל זה לא משהו שקל לעשות. ולכל עניין ודבר Warriors Orochi הוא משחק יותר אפור מקניידלעך בליל הסדר. ופחות מהנה.