עונת מבצעי Steam היתה ונגמרה, ולנו יש מלא משחקים לדבר עליהם. רובם קשורים באיזושהי צורה לגרמניה.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod096-19.7.2014.mp3|titles=Episode 96: Springtime for Hitler]להורדה (1:05:55, 60 מגה)
1:20 – זיירמן חושב שפרק הסיום של The Wolf Among Us היה המאורע הגדול ביותר של השבועיים האחרונים. שאר חברי הפודקאסט מזכירים לו שהיה את הקטע הפעוט הזה של מלחמה.
4:00 – אחרי שהוא עשה את זה עבור The Wolf Among Us, זיירמן ניסה להתפרע לגמרי ולכתוב ביקורת על Peggle 2! אבל הוא גילה שהוא לא מסוגל לשחק בו מספיק בשביל זה.
11:20 – למה לעזאזל אלון סיים את Venice?
12:20 – אלון שיחק ב- Double Hitler – משחק דפדפן חינמי ולא מאוד מעניין.
15:00 – הוא גם שיחק ב- The Floor is Jelly – משחק לא-חינמי וכן מעניין. עופר מזכיר את Gateways, זיירמן מזכיר את mari0. שניהם שווים קצת מהזמן שלכם.
20:40 – Xiao Xiao: the Game! או, כפי שקוראים לו באמת – One Finger Death Punch. דיברנו עליו כבר בעבר, וזה לא מונע מאתנו להתלהב ממנו שוב. זיירמן מזכיר, אגב, את הפוסט הזה של Shamus Young על משחקים שמתאימים את רמת הקושי שלהם לשחקן.
29:30 – ארז שיחק ב- Sniper Elite 3, והוא ממש הפתיע אותו לטובה.
38:25 – עופר ממשיך את הקו של משחקים שעוסקים בגרמניה הנאצית אבל אין בהם את היטלר והם מפתיעים לטובה עם Wolfenstein: the New Order
50:50 – הוא גם שיחק ב- Contraption Maker, שזה The Incredible Machine לדור שלא ידע את The Incredible Machine. וגם לדור שכן ידע.
52:30 – חדשות! ה- International e-Sports Foundation עשה דברים די מטופשים עם בנוגע לחלוקת הטורנירים שלו לגברים/נשים. אבל הם התחרטו, אז זה בסדר.
55:50 – הגרסה הניידת והנוראית של Dungeon Keeper לא יכולה לפרסם את עצמה כ- "Free to Play". ובלי קשר, אנחנו מתרשמים מכך שמנהל חטיבת המובייל של EA מסביר שהסיבה ש- Dungeon Keeper נכשל היא כי הוא היה "חדשני מדי".
57:50 – החידוש של Grim Fandango לא יהיה כל כך אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 4 כפי שסוני רצתה שתאמינו. הוא יצא במקביל גם ל- PC. ולמאק. וללינוקס.
58:50 – אנחנו מדברים על Expiration Date – הסרטון המצוין של Team Fortress 2, שלא מפרסם שום מצב משחק חדש בכלל. ובטח שלא את Half Life 3.
1:00:30 – אנחנו מפרגנים לפרק 404 של Gamers with Jobs, שהוקלט במימד מקביל שבו השנה היא 1994. זיירמן תוהה אם מישהו חוץ ממנו מכיר את LORD. או MajorMUD. ואז הוא מבין שהוא זקן ומסיים את הפרק.
20 ביולי, 2014 בשעה 13:30
כמה שהייתי רוצה שאפשרויות רמת קושי מתקדמות יהיו בעוד משחקים! לדוגמא, אני זוכר שבביושוק אינפינט הרמה הרגילה הייתה קלה מידי, ועדיין שיחקתי בה, כי ברמה הקשה יותר אי אפשר היה לצבור כסף (מאבדים סכום בכל פעם שמתים, ומתים לא מעט). אם אפשר היה לבחור תכונות קושי באופן סלקטיבי ההתלבטות הייתה נחסכת לי.
אגב, בסב-סבו הרוחני של אינפיניט, סיסטם שוק 1, כבר הייתה קיימת מערכת רמות קושי מאוד מתקדמת עם בחירת תכונות ספיציפיות של קושי. חבל שגם 20 שנה אחרי זה זאת עדיין נחשבת תכונה חדשנית…
20 ביולי, 2014 בשעה 22:50
טוב, סיסטם שוק אף פעם לא מכר מספיק בשביל לגרום למיינסטרים לשים לב. 🙂
אבל כן, זה באמת נשמע כמו פיצ'ר חיוני במשחקים של היום.
20 ביולי, 2014 בשעה 23:40
הסיפור של Dungeon Keeper יותר מורכב, או – יותר רחב.
יש הנחיה של הנציבות האירופית (כלומר – של האיחוד האירופי) שלא תאפשר בקרוב שיווק של משחקים ניידים בתור Free to Play אם הם נשענים על In App Purchases.
זה הולך להשפיע על כל התעשיה, לא רק על Dungeon Keeper. האכיפה אמורה להתבצע על ידי גוגל, אמזון ואפל (קרי – החברות שמחזיקות את חנויות האפליקציות). זה אמור להיכנס לתוקף בספטמבר.
כרגע זה מתחיל מגוגל. אפל אמורה להתיישר בזמן הקרוב (לפני שהאיחוד האירופי יתחיל לקנוס אותה). כתבה לדוגמא:
http://recode.net/2014/07/18/google-will-stop-calling-free-to-play-games-free-in-europe/
28 באפריל, 2019 בשעה 0:47
[…] Punch 2. רגע, היה One Finger Death Punch 1? ובכן, כן, וגם דיברנו עליו לפני מיליון וחצי שנים. הבאנדל שדקל מדבר עליו ב- 23:30 עדיין בתוקף! הוא בעצם עולה […]