אוק 01
2008
אני ודורון לא התלהבנו מ- Command & Conquer: Tiberium. כעת מסתבר שגם החבר'ה מ- EA היו באותה הדעה. Tiberium בוטל, כחלק מהמסע של EA להראות לכולנו שהם השתנו. או, אם לצטט מ- Kotaku:
The game was not on track to meet the high quality standards set by the team and by the EA Games Label. A lower quality game is not in the best interest of the consumers and would not succeed in this market.
וכל מה שיש לי להגיד על זה זה הדבר הבא: חבר'ה, נחמד שפתאום אכפת לכם מהאיכות של המשחקים שאתם מוציאים, אבל אם תוציאו לרגע את הראש מהתחת שלכם, תגלו שהמוניטין שלכם עדיין בגובה דשא, כי במקום להתעלל בנו עם משחקים מסריחים, אתם מתעללים בנו עם שיטות הגנת-תוכנה מטומטמות.
1 באוקטובר, 2008 בשעה 19:12
חבל לי על Tiberium, אבל כנראה שגם הוא נועד להיות משחק בינוני. לעולם לא נדע.
1 באוקטובר, 2008 בשעה 21:32
וההודעה הזו יוצאת בערך שבועיים אחרי שהם הצליחו להרוס את ההמשך של Merceneries… אבסורד. דיבורים לחוד ומציאות לחוד. EA פשוט עושה קיצוצים (ולא במחלקות של משחקי איכות כמו Carnival Games מסתבר)
5 באוקטובר, 2008 בשעה 7:05
Merceneries 2 – אני באמת לא יודע אייך הצליחו לדפוק אותו כל כך, למשחק היה כזה פוטנציאל טוב.
12 באוקטובר, 2008 בשעה 19:58
2 המשחקים נוצרו בוודאי בידי שתי מחלקות שונות, שמדווחות להנהלה הראשית של EA איך המשחק מתקדם
סביר להניח ששההנהלה הראשית בודקת את כל משחק בשטחיות אם בכלל כך שזה בעיקר תלוי באנשים שעובדים על המשחק