אפר 30
2007
למי שלא הספיק לקרוא על זה באתרי החדשות ברחבי העולם – הנה משהו שלא קוראים בכל יום: סוני שברה שיאים חדשים של טעם רע כאשר היא השיקה את God of War II במסיבה הכוללת נערות חשופות-חזה ועז מדממת בעלת ראש כרות.
בפני עצמו, מדובר בתקרית מצערת, אבל זניחה. סביר להניח שארגוני החיות מאוד ירעשו בקשר לעניין הזה, אבל אני לא חושב שהמכירות של God of War II ירגישו את הבלגן הזה. אבל כחלק מתמונה כוללת יותר, אם מסתכלים על כל מאמצי השיווק של סוני בשנה האחרונה, שיצרו מוצרים הזויים במיוחד כמו קמפיין ה- "This is Living" ההזוי שלה – אי אפשר שלא לחשוד שמישהו שם נוהג קצת שיכור.
שיהיו בריאים, באמת.