תנו לי רוקנרול וכו'

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

קיבלתי את Rock Band 2 לפני כשבוע. מאז אני מבלה את כל זמני ב-1. לשחק ב-Rock Band 2. ו-2. לחשוב על כמה שבא לי לשחק ב-Rock Band 2.

כל הסיפור של בעלות על קונסולה הוא חדש עבורי, ולכן במשחקי Guitar Hero רק נתקלתי באירועי חנונים כאלה ואחרים. כבר אז הבנתי שאני חייב כזה בבית. בחרתי ב-Rock Band ולא באחד מאלה בעיקר כי רציתי גם את ערכת התופים. נכון, ל-Rock Band יש ערך מוסף אדיר באירועים חברתיים ובמשחקים משותפים (והמשפחה והחברים באמת התלהבו) אבל בשורה התחתונה ב-90% מהזמן אני משחק בו לבד, ולכן האפשרות לשחק גם בגיטרה וגם בתופים קסמה לי יותר.

וזה נהדר. Harmonix הפכו למומחים בכיצד לגרום לכם להרגיש כאילו אתם רוק סטארים. אלה הנגיעות הקטנות שעושות את זה. למשל – קטעי התיפוף שבהם אתם אמורים להתפרע ופשוט להרביץ עם המקלות בכמה שיותר תופים. או העובדה שגיטרת הפנדר שמגיעה עם המשחק כוללת גם סט כפתורים קטנים יותר הקרובים לגוף הגיטרה, שבהם ניתן להשתמש כשמנגנים סולואים. אני אומר לכם, לנגן את הסולו של Alive עם הכפתורים הקטנים האלה, כאילו אתם מינימום ג'ימי הנדריקס, זה ה-דבר.

גם מהשירה אני ממש נהנה. הרבה לא מתחברים לזה, אבל אני דווקא אוהב קריוקי. אמנם זה פחות עובד כשמשחקים לבד – משום מה זה מרגיש לי מוזר לעמוד מול הטלוויזיה לבד ולהתחיל לשיר – אבל עם חברים ש"מנגנים" לכם ברקע זה כיף. במיוחד אם אתם מתגברים על המבוכה הראשונית ונכנסים לאווירה. פשוט אי אפשר לצרוח את המילים של Spoonman או Chop Suey (אליו התוודעתי לראשונה דרך הקליפ הזה) ולהישאר אדישים.

שירים שאתם לא מכירים הם הרבה יותר קשים לשירה, וזה מתקשר לחסרון המרכזי של המשחק, לטעמי. הרבה יותר כיף לשיר ולנגן שירים מוכרים יחסית, אבל המינון שלהם ב-Rock Band 2 קצת נמוך. יש המון שירים של להקות אלטרנטיביות לא מוכרות, מוצלחים יותר ופחות, ש"מרפדים" את השירים הטובים באמת. למרבה המזל ניתן לרכוש שירים נוספים דרך ה-XBox Live, תמורת תשלום צנוע של כ-2 דולר לשיר, וכבר הספקתי לרכוש 4 שירים כאלה.

בשורה התחתונה, אם מסתכלים על Rock Band 2 בפני עצמו (וזה בדיוק מה שאני עושה, כיוון שזה המשחק הראשון מסוגו שבבעלותי), הוא נכנס הישר לרשימת 5 המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם. עד כמה שהקונספט הוא פשוט, Rock Band עושה את הכל נכון וקולע בדיוק למטרה שלשמה קיימים משחקי וידאו. לשכנע אתכם, לפחות לכמה רגעים, שאתם משהו שאתם לגמרי לא.

7 תגובות ל “תנו לי רוקנרול וכו'”

  1. גלית מאת גלית:

    אחלה פוסט!
    מתי באים אליך?

  2. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    תודה. מחר?

  3. גלית מאת גלית:

    תכין את אטמי האוזניים.

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נראה לי שהשלב הבא יהיה מיקרופון רגיש במיוחד (ויקר) והמשחק עצמו יעשה עם כל נגינה אמיתיים… 😛

  5. speakerofthenananagananaonearth מאת speakerofthenananagananaonearth:

    אם יש כלי נגינה אמיתיים בשביל מה אתה צריך את המשחק? 😉

  6. Talool1 מאת Talool1:

    גם אני אהבתי את הקטעי תיפוף חופשי עד שהבנתי שמי שנותן 10 מכות על התופים שמשתלוות טוב בשיר מקבל פחות נקודות ממי שנתן 50 מכות שבכלל למשתלוות בקצב…טוב חזרתי לGH:WT 😉

  7. לא משנה מאת לא משנה:

    מגניב! גם לי יש, אתה חייב לקנות את ROCK BAND 1 יש בו שירים הרבה יותר טובים…
    (יש לי את שנייהם 😆 )

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS