החבר'ה מלוקאסארטס הכריזו לפני יומיים על Fracture.
Fracture הוא משחק פעולה מגוף שלישי שמיועד לקונסולות הדור-הבא. המשחק, שמתרחש ב- 2161, מתאר קרב בין שתי סיעות שסובלות ממחלוקת אידאולוגית מטופשת כזו או אחרת. אבל החלק המיוחד? בשנת 2161, מסתבר, האנושות כבר שולטת בטכנולוגיית עיצוב מחדש של פני השטח. בעזרת כלי הנשק של השחקן, הוא מסוגל בקלות ליצור מכתשים שיאפשרו לו לעבור מתחת לחומות, או לגרום לגוש אדמה לעלות באוויר על מנת להביא אותו למקומות שאליהם הוא לא היה יכול להגיע בעבר.
לוקאסארטס מתלהבים. ה- Press Release שלהם מאפשר להם לזרוק משחקי מילים מטופשים על כך שמדובר במשחק שהוא "Groundbreaking". הם טוענים שמדובר במשחק שאי אפשר היה לקיים בדור הקודם של הקונסולות.
ואני שואל – זה לא נראה לכם בסך הכל כמו גרסה פשוטה יותר (אבל עם גרפיקה טובה יותר) של Red Faction? בכלל, אם יש משחק שיכול להתלהב מכך שהאפשרות לשנות את פני השטח בו היא באמת בעלת השפעה אמיתית על אופי המשחק, זה דווקא Perimeter האלמוני-יחסית. נסחפו קצת, החבר'ה.
5 במאי, 2007 בשעה 9:50
לא שאני לא מסכים איתך שהם מגזימים, אבל למה נטפלת דווקא אליהם?
רוב ההודעות לעיתונות הן אוסף משעשע של הצהרות ריקות מתוכן. לא רק כי חברת ההפצה מתלהבת יותר מידי, אלא בעיקר כי לאנשים שכותבים אותן אין שום קשר עם המשחק עצמו.
תחשוב על יחצ"ן שמתקשר למשרדי חברת הפיתוח ושואל אותם על התכונות המיוחדות של Fracture. "זה מהפכני?", הוא שואל את מנהל הפיתוח. "אממ, נו, בערך. לא עשו את זה הרבה". "יופי! מהפכני!". זהו. ככה כותבים הודעה לעיתונות.
5 במאי, 2007 בשעה 19:42
אוקיי, אולי הייתי צריך להבהיר: הבעיה היא שההתייחסות של האתרים ברחבי הרשת נעשית גם ללא טיפת ציניות, ובלי להזכיר את הדמיון המתבקש ל- Red Faction.