Achievements: מה, למה וכמה

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

פעם נוספת, אני עובד בדיליי של שבוע. ב- Gamasutra עלה מאמר חביב על נושא ה- Achievements: איזה Achievements שמים במשחק, למה זה טוב, ואיך עוד הם יכולים להשפיע על חווית המשחק.

בתור מישהו שמאוד מחבב את הקטע הזה של Achievements, מאוד נהניתי לקרוא את הכתבה. אבל בעיקר נהניתי לקרוא את העקרונות של "איך לא להשתמש ב- Achievements". כשקראתי אותם, מצאתי את עצמי מאוד משועשע מהעובדה ש- Guitar Hero III הצליח לא לציית כמעט לכל הכללים שמופיעים ברשימה הזאת.

בכל אופן, זו סתם אנקודטה לא חשובה. מדובר בכתבה מוצלחת למדי.

4 תגובות ל “Achievements: מה, למה וכמה”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    יש באמת כל מיני משחקים שלוקחים את הרעיון הזה של הישגים לכיוונים מאוד 'מרושעים' שסתם גורמים לך לשחק עוד ועוד. המשחק הידוע (לשמצה, בעיקר) פט סוסיטי נותן לך פרס אם אתה מבקר את חברים שלך בערך 25 פעם,אבל מי רוצה לחזור שוב ושוב סתם על אותה פעולה משעממת? (סליחה על הדוגמה, זה פשוט הדבר האחרון ששיחקתי בו). אבל חוץ מזה יש גם המון משחקי מירוצים שסתם נותנים לך לגמור את אותו המסלול 1000 פעם כדי לפתוח עוד מסלול, אבל יכול להיות ששם מדובר בכלל בUnlockable (מה ההבדל בעצם, אם יש בכלל?).

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    פשוט – ל- Achievement, בניגוד ל- Unlockables, אין שום השפעה על המשחק עצמו. לפעמים מאחדים ביניהם (למשל, עד כמה שאני זוכר, חלק מה- Badges ב- Rainbow Six: Vegas 2 הם Achievements), אבל לא חייב להיות ביניהם שום קשר.

  3. Random Otaku מאת Random Otaku:

    עניין ה-Achievements הגיע למקומות מוזרים במיוחד:
    http://www.newgrounds.com/portal/view/489815

  4. מור מאת מור:

    ולמי שבאמת אוהב Achievements:
    http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS