Avatar: כמו Crysis, רק לא כיף

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

סיימתי לשחק עכשיו בדמו של אוואטר, המבוסס על סרטו המתוקשר של ג’יימס קאמרון. אין ספק שלא מדובר בהפקה הזולה הסטנדרטית של משחק-מבוסס-סרט. יוביסופט בנו במשחק עולם יפהפה, המציג ג’ונגל שמזכיר את זה של קרייסיס, רק צבעוני יותר. זהו משחק פעולה מגוף שלישי, והורגים בו דברים. אם יש לכם טלוויזיה עם יכולות תלת מימד, תוכלו להרוג בו דברים בתלת מימד.

לא כל כך נהניתי מהדמו. האויבים הם צמחים (כן, צמחים), חיות למיניהן, וחייזרים דמויי אנוש שנלחמים כמו חיות, כלומר רצים ישירות אליך במטרה למות. זה לא כל כך כיף לירות בצמחים דוממים שיורקים עליך, וגם ירי בזאבים אף פעם לא היה חביב עליי (בכל זאת, חיות בהכחדה וזה). השליטה הקונסולית לא תורגמה היטב לעכבר ומקלדת, וקורים פה דברים מוזרים. מקש העכבר הימני, לדוגמא, מסובב אתכם ב-180 מעלות. בזבוז משווע של מקש מאוד שימושי, אם תשאלו אותי.

כל זה עוד יכול היה להיות נסבל, עד שהגעתי לקטע שבו אתם וחבורה של חיילים אחרים נלחמים בסוג של יצור דינוזאורי ענקי. היצור כל הזמן רץ אליי וניגח אותי, במהלך שלא ראיתי שום דרך להתחמק ממנו. אחרי כמה ניגוחים כאלה אני מת, ומבצע Respawn חלקי. למה חלקי? אני חוזר לאותה נקודה בה הייתי לפני שמתתי: כמעט נטול תחמושת (באמת שלא ברור לי איפה מוצאים תחמושת במשחק הזה), וחסר יכולת להשתמש ביכולות המיוחדות שלי. היצור, לעומת זאת, חזר לאותה נקודה בה היה לפני שהתחלתי לירות בו: עם כוח מלא לחלוטין. נוצר מצב שבו נותרתי עם שני האקדחים הפשוטים, שלהם יש תחמושת אין סופית, מנסה להתחמק ללא הצלחה מהיצור שהורג אותי פעם אחר פעם. בסופו של דבר מצאתי את עצמי במקום בו היצור, משום מה, לא מצליח לפגוע בי. רוקנתי עליו כעשרים מחסניות, בעודי עומד ללא תנועה, עד שהוא מת.

חבל, כי באמת שהגרעין של משחק מוצלח קיים פה. הגרפיקה בהחלט נהדרת, ואני אוהב משחקים שמציגים מלחמה של הרבה אנשים בהרבה אנשים אחרים. התחושה שגורמת לכם להרגיש כמו חלק קטן בתוך משהו גדול קיימת כאן, אבל נראה שהמשחקיות מפוספסת לחלוטין. אבל היי, לפחות הסרט נראה עדיין טוב.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS