גם את זה לא עשינו הרבה זמן – היה הנגאאוט E3 ולאף אחד לא היה מספיק זמן לשחק בדברים, חוץ מלעופר. ועופר שיחק במלאאאא דברים.
להורדה (56:47, 78.0 מגה)
1:00 – איזה E3 שאינו E3 היה לנו, הא?
2:30 – לוקח לנו שעה וחצי בערך עד שאנחנו אומרים את זה, אבל שיהיה ברור, אנחנו מדברים על Ratchet & Clank: Rift Apart
25:20 – המופע של עופר יוצא לדרך! בתור התחלה, הוא שיחק ב- Knockout City
29:10 – הוא גם שיחק ב- Fantasian, שארז דיבר עליו בפרק 263
34:00 – מאחר שכל מופע של עופר חייב להכיל לפחות משחק אחד שלא ברור אם עופר המציא את השם שלו או שהוא קיים באמת, עופר מדבר על Turnip Boy Commits Tax Evasion. ניסיון יפה, עופר. ניסיון יפה.
37:10 – מה כבר יש לדניס להגיד על הרימאסטר של Mass Effect?
43:10 – זיירמן שיחק בגרסת הבטא של גרסה דיגיטלית חדשה של משחק הקלפים המפורסם (והנפלא) Dominion, והוא ממליץ לכם לעשות את זה גם! אתם יכולים לעשות את זה כאן.
48:00 – נגמרה ההפסקה, והנה אנחנו חוזרים למופע של עופר. הוא שיחק ב- NieR Replicant ver.1.22474487139, שנשמע כמו שם מומצא לא-פחות מ- Turnip Boy Commits Tax Evasion.
51:00 – עופר סיים (כן, מסתבר שזה אפשרי) את Ring Fit Adventure.
55:10 – ועם סיום המופע של עופר, גם "גיימפוד מגיע לסיומו". כמו תמיד, אתם יכולים למצוא אותנו בפייסבוק, טוויטר ויוטיוב. את ארז ועידן אתם יכולים למצוא, לפעמים, בפרופילי הטוויץ' שלהם (הנה הטוויץ' של ארז, והנה של עידן)
14 ביולי, 2021 בשעה 19:52
יש לי המון דברים להגיד על ראצ'ט וקלאנק למרות שלא שמעתי את כל הפרק, אז אולי אני אגיב מחר או מחרתיים שוב ?
כל מקרה:
1.בתור מי שגם שיחק רק בריבוט של 2016 לפני הנוכחי, יש לי ממנו חור שחור ואני לא ממש זוכר מה הלך שם חוץ מהקטעים הכי מעצבנים כמו הבוס האחרון, וזה בטח לא סימן טוב.. מצד שני, בקבוצות של ה-PlayStation אנשים ששיחקו במשחקים המקוריים ממש היו מרוצים ממנו (או זו לפחות הייתה ההתרשמות שלי).
2.אני שיחקתי בו בתחילת החודש וכבר היה מצב שלישי של Performance עם RT. אני אומנם משחק על טלוויזיה קטנה "יחסית" של 49 אינץ', אבל לא ממש הרגשתי ירידה בחדות של התמונה. במשחקי צד שלישי כמו למשל Shadow of the Tomb Raider על ה-PS5 זה משום מה הרבה יותר בולט (אולי בגלל שהם לא צד ראשון וגם במצב של תאימות לאחור? לא ממש ברור לי…).
3.לגבי הלינאריות של השלבים, אני מסכים לגמרי: בדרך כלל אתה הולך במסלול לינארי בתוך השלב למרות שעל המפה אתה רואה שיש עוד המון לאן ללכת. זה כאילו שהם ניסו להפוך כל שלב לעולם פתוח בפני עצמו ולא ממש הלך להם…
היו כמה קטעים כאלו ב-Tlou Part 2 בחלק הראשון של סיאטל שהיו יותר מוצלחים.
4.משום מה דווקא אהבתי יותר את המשחקון של קלאנק: זה חיקוי די נחמד של נמלולים. בילדות הייתי ממש גרוע במשחק המקורי (אף פעם לא עברתי את השלב שצריך לשים להם מצנחים ישר אחרי שהם יוצאים מהשער, נראה לי שלב 11…).
כאן רמת הקושי היא באמת על הצד הקל, ולדעתי היו יכולים להוסיף עוד לפחות 7-8 שלבי בונוס. הם אפילו לא ניצלו את כל הסלוטים שיש בגלגל של ה-Orbs.
סך הכול כמו שעופר ודניס אמרו, תצוגת תכלית לא רעה ל-PS5. מעניין מאוד אם Horizon Forbidden West ינסה גם ליצור סביבות יותר גדולות למרות שמבחינת משחקיות הוא אמור להיות זהה לחלוטין לגרסת ה-PS4 (זו גורילה גיימס אמרו, לא אני…).