ינו 28
2010
פוסט מעניין בבלוג של Irrational Games מתאר 5 פיצ’רים (אחד מ- System Shock 2, כל השאר מ- Bioshock) שתוכננו להכלל במשחקי החברה, ואז נחתכו מתוכם באכזריות. הפיצ’רים נעים מ”לא רלוונטיים בעליל”, ועד ל”איזה רעיון מטומטם, אם הם היו מכניסים את זה למשחק היו פותחים עליהם קבוצת חרם בפייסבוק”, ודי מעניין לקרוא על הרעיונות הללו, ומה שקרה להם.
תודה ל- The Escapist.
28 בינואר, 2010 בשעה 1:37
ממש אהבתי את הפוסט הזה!
בתור אחד שמעורה ומכיר את עולם התוכנה/בדיקות/הנדסת מערכת ובמיוחד את ענין עיצוב ממשקים, מעניין לקרוא על דילמות פיתוח רגילות (חדש מול ישן, פיתוח מול reuse) שמופיעות בעולם המשחקים ("מפה רגילה או רובוט מתוחכם?", "מלא שעות עבודה לתוכנה או פתרון פשוט אבל שחוק?"). גורם לך להבין שבסופו של דבר כל משחק הוא גם סוג של פרוייקט תוכנה אדיר מימדים, עם לקוחות זועמים שדורשים תמורה לכסף 🙂
28 בינואר, 2010 בשעה 1:55
רבאק, איזה רעיונות מפגרים. טוב שנחתכו בזמן
28 בינואר, 2010 בשעה 14:24
וואו, מעניין.
אם יש רעיון אחד שהלהיב אותי שם וחבל לי שהוא לא מצא את דרכו למשחק, זה היצורים הביומכניים. זה יכל להיות ממש מטריד לגלות את זה במשחק.
ומוזר שדווקא במקרה של הרעיון הזה הם לא מסבירים למה הם זנחו אותו בסוף…
31 בינואר, 2010 בשעה 17:22
והשאלה שנשאלת לפני קריאה בתור מי שעדיין לא שיחק בביושוק- האם משתמאים ספוילרים?
31 בינואר, 2010 בשעה 17:56
לא.