על רצפת חדר העריכה

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

פוסט מעניין בבלוג של Irrational Games מתאר 5 פיצ’רים (אחד מ- System Shock 2, כל השאר מ- Bioshock) שתוכננו להכלל במשחקי החברה, ואז נחתכו מתוכם באכזריות. הפיצ’רים נעים מ”לא רלוונטיים בעליל”, ועד ל”איזה רעיון מטומטם, אם הם היו מכניסים את זה למשחק היו פותחים עליהם קבוצת חרם בפייסבוק”, ודי מעניין לקרוא על הרעיונות הללו, ומה שקרה להם.

תודה ל- The Escapist.

5 תגובות ל “על רצפת חדר העריכה”

  1. רענן מאת רענן:

    ממש אהבתי את הפוסט הזה!
    בתור אחד שמעורה ומכיר את עולם התוכנה/בדיקות/הנדסת מערכת ובמיוחד את ענין עיצוב ממשקים, מעניין לקרוא על דילמות פיתוח רגילות (חדש מול ישן, פיתוח מול reuse) שמופיעות בעולם המשחקים ("מפה רגילה או רובוט מתוחכם?", "מלא שעות עבודה לתוכנה או פתרון פשוט אבל שחוק?"). גורם לך להבין שבסופו של דבר כל משחק הוא גם סוג של פרוייקט תוכנה אדיר מימדים, עם לקוחות זועמים שדורשים תמורה לכסף 🙂

  2. גמל מאת גמל:

    רבאק, איזה רעיונות מפגרים. טוב שנחתכו בזמן

  3. swym מאת swym:

    וואו, מעניין.
    אם יש רעיון אחד שהלהיב אותי שם וחבל לי שהוא לא מצא את דרכו למשחק, זה היצורים הביומכניים. זה יכל להיות ממש מטריד לגלות את זה במשחק.
    ומוזר שדווקא במקרה של הרעיון הזה הם לא מסבירים למה הם זנחו אותו בסוף…

  4. דובר הננגננה עלי אדמות מאת דובר הננגננה עלי אדמות:

    והשאלה שנשאלת לפני קריאה בתור מי שעדיין לא שיחק בביושוק- האם משתמאים ספוילרים?

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לא.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS