הבלוג של Introversion, החבר'ה שעומדים מאחורי דברים נפלאים כמו Defcon ו- Darwinia, התעדכן פעם נוספת אתמול.
כמו בפעם הקודמת שדיברתי עליהם, גם הפעם הוא מכיל בעיקר פרטים טכניים לאלה שמתעניינים בנושא, לגבי אלגוריתמים אקראיים ליצירת ערים. מה שבאמת מדהים הוא שנראה ש- Introversion הצליחו לעשות את הנושא הזה כהלכה, וליצור אלגוריתם שמאפשר להם, מאוד בקלות, ליצור עיר שנראית מאוד טבעית.
לפי הפוסט, ב- Introversion מאוד אוהבים לנפנף לא דווקא בתוכן של המשחקים שלהם – אלא דווקא בהעדרו. את התוכן של המשחק הבא שלהם, כפי שמסתמן, הם הולכים ליצור באופן אקראי כמעט מאפס, בעזרת האלגוריתמים שהם מפתחים עכשיו.
גם בפעם הקודמת, אמרתי שלא מדובר ברעיון חדש. אכן, Procedural Generation זה רעיון עתיק. Introversion השתמשו בו בעבר, כשהם יצרו את Darwinia, אבל גם חברות אחרות מאוד אוהבות להשתמש בקונספט הזה. ולצד משחקי ענק כמו Spore שצפויים להשתמש ב- Procedural Generation, ניתן למצוא גם דוגמאות קטנות ומרשימות למדי – בדמותם של משחקים כגון kkrieger – משחק פעולה שנדחס לתוך קובץ בגודל של 96KB. חומר מעניין, לכל מי שאוהב להציץ לקרביים של משחקי מחשב, לפעמים.
19 במאי, 2007 בשעה 20:50
אתה אמנם קורא את הבלוג שלהם בתדירות יותר גבוהה ממני, אך למיטב ידיעתי כל הפרויקט הזה התחיל דווקא משום שהם לא השתמשו ביצירה רנדומלית בפיתוח דארוויניה. למעשה, זו הסיבה העיקרית שדארוויניה לקח כל כך הרבה זמן לפתח. הבסיס של המשחק פותח די מהר, ואז לקח להם שנים ליצור את כל התוכן.
לאחר שהם התעסקו כל כך הרבה בתוכן של דארוויניה, הם החליטו שבמשחק הבא הם רוצים דרך ליצור תוכן בצורה הרבה יותר מהירה ועצמאית. אני מניח שמה שאנחנו רואים זו התוצאה.
אהה כן – הבהרה: המשחקים של Introversion הם שלי! שלי שלי שלי!!! 🙂