גיימפוד, פרק 345: חד וזך

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

נראה שאנחנו בעונת האינדי, רגע לפני שמתחילים לצאת כל המשחקים הגדולים (ובראשם Star Wars Outlaws השבוע). אז ניסינו לדחוס כמה שיותר אינדים לפרק הזה… אבל חוץ מזה גם הגיע הזמן לדבר על ה-DLC של Elden Ring.

להורדה (1:09:21, 79.5 מגה)

3:03 – עופר הגיע בשעה טובה ל-Shadow of the Erdtree, ומשוטט לו ברחבי המפה של ה-DLC. עד כמה זה "עוד Elden Ring"? מה ההבדלים מהמשחק הבסיסי? באיזה מובן זה יותר דומה ל-Dark Souls? ואיך מבטאים את המילה Scadutree?

15:01 – עוד קצת על Bo: Path of the Teal Lotus, שעופר כמעט סיים.

16:14 – עופר ניסה את Dungeons & Degenerate Gamblers שהזכרנו בפרק הקודם, והוא… לא משהו.

23:16 – מה שעופר כן בילה איתו הרבה זמן זה Nova Drift, משחק "one-stick shooter" סוג של רוגלייק-י מאוד כיפי עם דגש על שדרוגים ובניית קומבואים.

28:34 – אם Nova Drift הוא one-stick shooter, אז One Btn Bosses הוא zero-stick shooter. עופר ניסה גם אותו ומדובר במשחק מאוד קשה אבל חמוד.

31:58 – יאיר שיחק ב-Steamworld Heist 2, משחק סוג של XCOM-י דו מימדי עם מכניקה מעניינת של שילוב קלאסים ודמויות, ומאוד נהנה. בינתיים, שחר שיחק ב-Steamworld Heist 1 ולא נהנה במיוחד.

48:21 – שחר ניסה גם את Cygni: All Guns Blazing, משחק shoot 'em up ארקייד קלאסי אבל מודרני, ומאוד התרשם מהעיצוב והגרפיקה אבל לא הצליח לעבור את השלב הראשון.

51:17 – שחר עדיין משחק גם ב-Zenless Zone Zero ועדיין מאוד אוהב אותו.

57:20 – לא מזמן יצא Cat Quest 3, ולכן שחר ניסה את Cat Quest הראשון וגילה שמדובר במשחק מאוד חביב שמזקק את הקונספט של RPG וכיפי מספיק בשביל לסיים אותו ב-100%.

1:00:42 – בשילוב נדיר של טוויסט מפתיע וגם חדשות טובות, המפיצה הקוריאנית Krafton שידועה בעיקר בהיותה המפיצה של PUBG, רכשה את Tango Gameworks, הסטודיו היפני שפיתח את The Evil Within ו-Hi-Fi Rush ונסגר באופן מפתיע ע"י מיקרוסופט. המשחקים הקיימים נשארים אצל מיקרוסופט, אבל הסטודיו עצמו והמותג של Hi-Fi Rush יעברו ל-Krafton.

1:04:06 – Dragon Age: The Veilguard ייצא ב-31.10.

1:04:47 – הפעם בפינה החדשה שמהיום אנחנו קוראים לה "מעבר לפינה": Akimbot, משחק שהוא לגמרי לא Ratchet & Clank.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS