מי מפחד מעירום חלקי?

עידן זיירמן|חדשות 2 תגובות »

Halo 2 Vista, גרסת ה- PC של משחק הפעולה הפופולרי-להחריד שיצא לפני מיליון וחצי שנים ל- X360, נדחה קצת. ממש קצת. במקום לצאת לשוק ב- 18 במאי, הוא יצא ב- 8 ליוני. לא ששלושה שבועות איחור למשחק עתיק כל כך ישנו משהו למישהו, אבל עדיין, זה גורם להרמת גבה אחת או שתיים.

והסיבה? לדברי מיקרוסופט, הגרסה שתוכננה להפצה "מכילה עירום חלקי", ועל מיקרוסופט לעדכן את אריזת המשחק כדי לכלול אזהרות בנוגע לתוכן.

אי אפשר שלא לתהות על קנקנו של התירוץ התמוה הזה. עוד יותר משעשעת היא התגובה: עדכון שיופץ לרשת יאפשר להסיר את התוכן הפוגעני מהמשחק. באמת, עד כמה שאני זוכר ממשחקים כמו The Sims או Tomb Raider, בדרך כלל זה קורה הפוך: קודם כל יוצא המשחק, ולאחר מכן יוצא עדכון לא-פורמלי שמאפשר להוסיף לו עירום.

אולי כל העסק הזה הוא חלק ממזימה מיקרוסופטית? אחרי הכל, הם אומרים שהגרסאות הבאות של המשחק שיופצו לחנויות יכילו את העדכון בצורה מובנית במשחק. אולי הם מנסים לגרום לנהירה של בני טיפש-עשרה לחנויות, בניסיון לקנות את העותקים הראשונים והלא-מעודכנים, רק בניסיון למצוא, במקום כלשהו במשחק, פטמה?

ובנושא דומה אבל שונה – PC Gamer UK העלה את הביקורת שלו על המשחק. היא לא היתה מאוד אוהדת.

הכרזות לסופ”ש

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

שתי הכרזות כיפיות צצו במהלך הסופ"ש:

  • Geometry Wars: Galaxies: מסתבר ש- Geometry Wars מגיע ל- Nintendo Wii ול- Nintendo DS. אם אמרתי בעבר ש- Geometry Wars למחשב האישי זו הסיבה הכי טובה שראיתי לשדרג ל"חלונות ויסטה", אני מניח שאותו הכלל תופס גם לגבי קניית Nintendo DS.
  • Lego Star Wars: The Complete Saga: המשחק הקודמים היו מוצלחים במיוחד, ואם יש צדק, המשחק החדש יהיה משעשע באותה המידה. רק תלונה אחת יש לי: אין מצב גם לגרסה למחשב האישי? אולי? מישהו?

פושטקים.

עידן זיירמן|חדשות תגובה אחת »

לאחר שהודיעו בעבר כי "אם אתם רוצים את Half Life 2: Episode Two, תצטרכו לשלם גם על Portal ו- Team Fortress 2", פצחו החבר'ה מ- Valve בהודעה נוספת, היום: "כן, תצטרכו לשלם גם על Half Life 2 ועל Half Life 2: Episode One… ולא, לא אכפת לנו אם כבר יש לכם אותם".

תשמעו, לחברה הזאת יש משחקים מדהימים, ואני שייך לקבוצה המצומצמת של אנשים שמאוד אוהבים את Steam… אבל בימים כאלה – נדמה שהשתן קצת עלה להם לראש.

Starcraft 2: עכשיו ברצינות.

עידן זיירמן|חדשות תגובה אחת »

נו, טעיתי. Starcraft 2 הוכרז.

יש לי התייחסות מעמיקה יותר, אני מבטיח, אבל כנראה שזה יעלה בתור טור ב- Gamer מתישהו היום או מחר. אז אני אתאפק עוד קצת, ואז אקשר לשם.

שמועות זה כיף.

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

אני מניח שזה מגיע לי. אחרי שבמשך כמעט חודש אני מתבדח על חשבונם של מעריצי Starcraft, זה די הגיוני שעכשיו יגיע תורי להתרגש משמועות שיכולות כלל לא להתממש. או במילים אחרות: התחילו הדיבורים על משחק חדש בסדרת Deus Ex.

לא שאני מוכן להתרגש כל כך, בהתחשב בעובדה שגם אם זה יקרה, וורן ספקטור לא יעמוד בראש צוות הפיתוח שלו… אבל בכל זאת, אולי כדאי שאני אמהר קצת יותר לסיים את Deus Ex: the Invisible War.

American McGee’s Grimm?

עידן זיירמן|חדשות 2 תגובות »

American McGee, המוח המעוות מאחורי American McGee's Alice, מדבר כבר הרבה מאוד זמן על משחק חדש – עוד אגדת ילדות מעוותת. במקור, הוא דיבר על American McGee's Oz, אבל די ברור שכבר לא יקרה עם זה כלום.

לפני יומיים, הוא קשקש על זה קצת בבלוג שלו. מאז, הפוסט הוסר, כי "אסור לו לדבר על זה בינתיים", אבל Gamasutra העשויים ללא-חת הספיקו לקלוט את הפוסט ולהעלות על זה ידיעה. מאז, האמברגו הוסר, ועכשיו American McGee יכול לדבר על המשחק שלו עוד פעם.

כאן נגמר הסיפור הקצרצר שלא ממש קשור לשום דבר אחר, ומגיעה הידיעה המעניינת האמיתית שהתגלתה בכל הסיפור הזה: GameTap, החברה שאחראית לתחייתם של סאם ומקס, תשחרר את המשחק החדש שלו, American McGee's Grimm, באפיזודות לרשת. אבל בעוד שסאם ומקס שוחררו לרשת פעם בחודש, עד לסך כולל של 6 אפיזודות – Grimm ישוחרר בלא-פחות מ- 24 אפיזודות!

מדובר, בלשון המעטה, בהקצנה של נושא ה"תוכן אפיזודי" כפי שאנחנו מכירים אותו כיום. התחייבות כזו, לשחרור של אפיזודות חדשות במשך לא פחות משנתיים, היא ניסוי שיהיה מאוד מעניין לראות אם הוא יצליח. ואם כן, ל- Valve תהיה סיבה טובה לעמוד בפינה ולהתבייש (3 אפיזודות במשך 3 שנים… תוכן אפיזודי, אעלק).

תראו, אני עף!

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

ב- Eurogamer יש טריילר חדש ל- Medal of Honor: Airborne, שמנסה להסביר מה אמור להיות כל כך מגניב במשחק הבא בסדר: אפשר יהיה לבחור את נקודת ההתחלה שלכם בכל שלב, והמשחק אמור להיות שונה לחלוטין בכל פעם שתשחקו בו, בהתאם לנקודה שבה תנחתו.

הבעיה היא שבפועל, זה כנראה לא יהיה כל כך מגניב.

כי אחרי הכל, מה הבעיה של המפתחים פשוט לפזר אויבים במסך באופן אקראי? סדרת Rainbow Six, למשל, עשתה את זה במשך שנים. כל מה שדואגים זה רק לפזר אותם בריכוזים גדולים מספיק בכמה נקודות מסביב לנקודת היעד, וזהו – הבטחתם לעצמכם קרב 'גדול ומעניין' בנקודה אחת לפחות בשלב. זהו מה שזה כן יעשה, ככל הנראה, זה למנוע מהמפתחים להשתמש בקטעים מתוסרטים בנקודות מסוימות בשלב – ובכך המשחק יהפוך לג'נרי הרבה יותר.

חייבים לתת ל- EA מעט קרדיט: אולי הם יצליחו להוציא מזה משהו מאוד מוצלח. אבל אחרי שכל כך הרבה משחקים ניסו לנפנף בעיצוב שלבים מרובה-אפשרויות בניסיון להעלות את הערך של השלבים שלהם בכל מקרה, קצת קשה לי להתרשם.

בשעה טובה…

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

דאג לומברדי מ- Valve אומר: Half Life 2: Episode 2, ביחד עם כל החבילה הנלווית (Portal, Team Fortress 2) – באוקטובר. כנראה.

"כנראה"? לעזאזל, המשחק הזה היה אמור לצאת חצי שנה אחרי Half Life 2: Episode 1. האם קללת Team Fortress (שפותח בערך למשך מיליון שנה) עדיין חיה ונושמת, ומדביקה גם את המשחק החדש?


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS