EA עברו את גבול הטעם הרע

עופר שוורץ|Rant, כללי 12 תגובות »

עכשיו זה רשמי וסופי: EA זונות. לפני שאפרט, מילה לעצלנים שביניכם: בשום אופן אל תכתבו בפורומים של EA לפני שקראתם את הפוסט הזה (לפחות את החצי השני שלו).

אוקיי, עכשיו אפשר להתחיל. קצת רקע:

אי שם בתקופה הפרה-היסטורית של פברואר 2008: מנהל פורום של EA מאיים שכל מי שיתנהג לא יפה בפורומים ויקבל השעיה או ban, יגורש גם מכל המשחקים שלו שמחוברים לאותו חשבון.

עדיין בתקופת האבן, אוקטובר 2008: הבחור המדובר מבהיר שהוא דיבר שטויות, ומבטיח שהשעיה מהפורומים לא תשפיע על המשחקים.

קדימה לתקופת הרנסנס העליזה, מרץ 2011: שחקן דרגונאז’ 2 כתב תגובה בפורומים של BioWare. לא בדיוק פוסט תמים, אבל שום דבר נורא. “מכרתם את נשמתכם לשטן של EA?”, זה הכל. הבחור קיבל באן מהפורום, וגילה שהוא לא יכול לשחק במשחק יותר. או באף משחק של EA. אפילו דיברנו על זה בגיימפוד באותו זמן. התגובות מ-EA היו מעורפלות ומסתוריות, אבל דבר אחד היה ברור: הם מודעים למה שקרה, וזה לחלוטין היה בכוונה. ואכן, עוד באותו יום הגיעה תגובה רשמית: זו הייתה תקלה במערכת.
כמה ימים אחר כך הגיעה עוד הודעה רשמית מ-EA, שמבהירה שזו אכן הייתה בעיה, שהם מצפים שהעניין יתוקן עד סוף השבוע, ושזו לא המדיניות שלהם למנוע מאנשים לשחק במשחק סינגל-פלייר.


ועכשיו אנחנו מגיעים סוף סוף לדיסטופיה העתידנית של סוף 2011. לפני כמה שבועות התחילו להגיע ל- Rock, Paper, Shotgun הרבה סיפורים של אנשים שגורשו מ-Battlefield 3 (כולל סינגל-פלייר) בגלל תגובות בפורומים. תגובות שמכילות מילים “גסות” כמו “balls” או “e-peen”. רק להזכיר, מדובר בפורומים של Battlefield 3, שבו הדמויות עצמן צועקות “shit” ו-“fuck” בלי הפסקה.

חושבים שזה מגוחך? הבחור שאמר “e-peen” למעשה ציטט תגובה של מישהו. בחור שלישי קיבל באן על זה שמישהו אחר הזכיר אותו באותה תגובה יחד עם מילים גסות. עוד אחד הושעה כי הוא העלה “פרסומת” למדריך שהוא כתב להתחברות ל-BF3. מדריך שיש אליו קישור ב-FAQ הרשמי של EA. כל אלה סיפורים אמיתיים לחלוטין.

התגובות של EA הפעם נעות בין חוסר אינפורמציה מוחלט (“כל הרכוש, החפצים והדמויות שמקושרים לחשבון ימחקו. אני יכול לעזור לך בעוד משהו?”), התחמקות (“ייקח לנו זמן לסדר את זה, בינתיים תתקשרו למספר הזה”) ודברים יותר גרועים (“העונש היה הכרחי בגלל העבירה החוזרת [זה מהבחור עם ה-e-peen, שזו לחלוטין הייתה העבירה הראשונה שלו], כבר הסברנו לך את זה אז מעכשיו לא נענה לך יותר בעניין”).

עברו כבר 3 שבועות מאז שהסיפורים האלה התחילו לצוץ, ו-EA עדיין לא השמיעו שום תגובה שניתן לפרש כאילו אכפת להם באיזושהי מידה מהאנשים האלה. וזה אחרי שהם הבהירו כבר פעמיים בעבר שזה נגד המדיניות שלהם ולא אמור לקרות. תוסיפו לכל זה את הסעיפים המטרידים שיש בהסכם הרישיון של Origin (מחיקת חשבונות לא פעילים אחרי שנתיים, אישור ל-EA לרגל אחרי המחשב שלכם), ואת התגלית האחרונה של-Online Passes יש תוקף מוגבל, והכל מתחבר למסקנה אחת מתבקשת:

EA זונות. נכון, כבר ידענו את זה מזמן. נכון, לא חסרות מפיצות גדולות שהן זונות (דווקא יוביסופט מככבים לאחרונה). אבל באמת שלא זכור לי מתי ראיתי יחס כל כך מזעזע ולא מוסרי ללקוחות משלמים וחוקיים והתעלמות כזו מופגנת מהיגיון וממה שהם בעצמם הכריזו בעבר.

אני מקווה ש-EA מרוצים מהניצחון המוחץ שלהם במירוץ המפוקפק הזה, שעד לא מזמן היה די צמוד. הפרס למקום הראשון הוא שנאה עזה מכל הגיימרים בעולם, יחסי ציבור נוראיים, אובדן מוחלט של אמון, ואני מוכן להוסיף גם פיטורים של כל ההנהלה, אם הם בעניין. עליי. לכם, קוראים יקרים, אני ממליץ לא לקנות משחקים ב-Origin, לא משנה כמה זה זול, ומאוד מאוד להיזהר אם אתם אי פעם רוצים להגיב בפורומים של EA.

Portal 2: Peer Review

עידן זיירמן|כללי 2 תגובות »

למקרה שמישהו לא שם לב בעקבות אחד מהפוסטים שכתבתי עליו, או בעקבות אינסוף האזכורים של המשחק ב”גיימפוד”, Portal 2 הוא אחד המשחקים האהובים עלי מהשנים האחרונות. כך שהפצת ה- DLC למשחק (ועוד בחינם!), הוא סוג של יום חג עבורי. חשבתי לכתוב עליו ביקורת, אבל זה מיותר, כי הוא בכל מקרה לא עולה לכם כסף, ואם אין לכם את Portal 2 אז הוא לא מה שישכנע אתכם לקנות את המשחק. אבל בכל זאת, הנה סקירה קצרה של מה שאתם מקבלים בפנים:

Challenge Mode

Portal 2: Peer Reviewה- Challenge Mode הוא בעצם שחזור של ה- Challenge Mode מהמשחק הראשון. כלומר, הוא לוקח חלק מהמשחק ה”רגיל”, מפרק אותו למסכים קטנים, ומציב בפניכם את האתגר לעבור אותם כמה שיותר מהר, ותוך שימוש בכמה שפחות פורטלים. את התוצאות תוכלו להשוות לתוצאות של חברים שלכם, או לבדוק איפה אתם ממוקמים על טבלת השיאים העולמית. זה נחמד, וזה היה יכול להיות נחמד יותר אם טבלת השיאים בגרסת ה- PC לא היתה פרוצה למדי, ומאפשרת לכל מיני אנשים להשתמש במגוון צ’יטים בשביל להכניס תוצאות בלתי-אפשריות לטבלת השיאים (נניח, לעבור עם אפס פורטלים מסך שדרושים במינימום שני פורטלים בשביל לעבור אותו). נכון לזמן כתיבת שורות אלו, Valve עושים כמיטב יכולתם לנקות את הטבלה מהתוצאות הבלתי-אפשריות. אבל בכל זאת, זה די מציק.

ה- Challenge Mode הזה זמין גם עבור מסכים של המשחק לשחקן-יחיד וגם עבור ה- Co-op.

מסכים חדשים ל- Co-op

זה כבר יותר מעניין. “Peer Review” מכיל תשעה מסכים חדשים עבור מצב ה- Co-op של “פורטל 2”, שגרמו לי להזכר כמה כיפית התחושה של להכנס למסך חדש לחלוטין, ולהתחיל לתהות “איך הוא עובד” ולתכנן ביחד עם אשתי מה צריך לעשות בשביל לפתור אותו. “Peer Review” גם נהנה מהנחת העבודה שאתם משחקים במסכים האלה לאחר שכבר סיימתם את המשחק, ומרשה לעצמו להעלות קצת את רמת הקושי, ולכלול בתוכו את כל האלמנטים השונים מהמשחק ביחד. זה עובד מעולה. זה כיף מאוד, ברגעים מסוימים ממש גורם לכם לשבור את הראש, ומראה שעדיין יש מה לחדש בזירת החידות של “פורטל 2”. מצד שני, כמו ה- Co-op של המשחק שכבר כתבתי עליו בעבר, העלילה שלו חלשה מאוד, ומסתיימת בצורה הזויה במיוחד, וחבל.

Portal 2: Peer Reviewבנוסף, “Peer Review” עושה משהו קצת חדש. המשחק לשחקן יחיד התחלק למסכי “חידות” רגילים, ומסכי “חקר”, שזכו לכינוי המעליב מסכי-מצא-את-הקיר-הלבן-הבא-שאתה-צריך-לירות-עליו-פורטל. אני נהניתי מהמסכים האלה ממגוון סיבות, אבל במצב המשחק השיתופי המסכים האלה נעלמו לחלוטין, והוא מכיל מסכי חידות רגילים בלבד. לרגע אחד בלבד, Peer Review מראה שהחבר’ה ב- Valve מסוגלים לעשות גם מסכי “חקר” ב- Co-op, ואני אהבתי מאוד את התוצאה. מעניין אותי אם הם הולכים לעשות עם זה משהו בחבילות התוכן הבאות של המשחק.

מה הלאה?

אם לא תתחילו לחרוש על ה- Challenge Mode, ורק תשחקו ביחד עם חבר במסכי ה- Co-op החדשים, Peer Review לא יגזול מכם הרבה זמן. תוך קצת יותר משעתיים הוא יסתיים, וישאיר אתכם עם טעם חזק של עוד. מצד שני, עיצוב השלבים החדשים (במיוחד השינויים שהכניסו במסך ה- “Hub” במצב מרובה-המשתתפים של המשחק) רומז בצורה חזקה מאוד שאנחנו צפויים לקבל את ה”עוד” הזה. כל מה שנותר לי לעשות הוא לקוות שבניגוד למקובל מ- Valve, זה יקרה מתישהו בקרוב. Peer Review, בכל אופן, זו חבילת תוכן קצרה, אבל מצוינת. ומחולקת בחינם, כבר אמרנו?

תגיות: ,

גיימיז 2011

עידן זיירמן|כללי 6 תגובות »

זו הולכת להיות השנה הרביעית שבה גיימיז, עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל, הולכת להתכנס באירוע מיוחד, ואחרי שבשנה שעברה הייתם צריכים להרחיק לכת בשביל להגיע לאירוע, ואם הייתם רוצים להיות נוכחים בכולו הייתם צריכים להפרד מכ- 300 ש”ח, השנה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקר באייקון TLV (שיתקיים בסינמטק בת”א) ביום שלישי, ה- 18/10, וכרטיס כניסה עבור האירוע כולו יעלה לכם 90 ש”ח בלבד (ואתם גם יכולים לקנות כרטיסים לאירועים בודדים, אם מתחשק לכם).

את תוכניית האירוע אתם יכולים למצוא כאן, ואתם יכולים לקרוא פרטים נוספים עליו כאן. ולספר אם אתם מתכוונים להגיע לאירוע כאן.

תגיות:

קנו לעצמכם מתנה לחג: Deus Ex DLC

עידן זיירמן|כללי 6 תגובות »

אוקיי, אז נראה שה- DLC של פורטל 2 לא יספיק לצאת בספטמבר, כפי ש- Valve הבטיחו במקור, אבל החבר’ה מ- Square Enix נחושים למלא במקום Valve את החלל בלבי שמוצא סיפוק רק כשהוא מוריד DLC חדש למשחק כלשהו. שתי חבילות התוכן הנוסף, שעד כה היו שמורות לאנשים שקנו את המשחק בהזמנה מוקדמת דרך Gamestop, Best Buy, Amazon או כל מיני רשתות אחרות שלא ממש מתייחסות לקיומה של מדינת ישראל, שוחררו עכשיו ל- Steam. ואתם יכולים לקנות אותן.

ה- Explosive Mission Pack היא חבילה שעולה 3$ וכוללת כל מיני חפצים וכלי נשק שלא ממש מעניינים אותי (משגר רימונים, פצצה להפעלה מרחוק ואיזשהו מכשיר שפורץ מחשבים – כל מיני דברים שלא ממש משנים כשאתם משחקים דמות שהיא האקר חמקמק כמוני) ומשימה נוספת שסובבת סביב דמותו של Tracer Tong שנקראת Tong’s Rescue. מיד קפצתי וקניתי את החבילה הזו – ממש התבאסתי כשגיליתי שאנשים שמזמינים את המשחק מ- Gamestop מקבלים משימה נוספת, והיה לי ממש חבל שאין לי דרך להשיג אותה בעצמי, כך שבסך הכל, החבילה הזאת די משמחת.

ה- Tactical Enhancement Pack, לעומת זאת, היא קצת יותר מוזרה. היא כוללת רובה ציד דו-קני, רובה צלפים מושתק (אה, כן, אני גם די פציפיסט, אז גם הרובה צלפים המושתק לא ממש עושה לי את זה) ובנוסף… 10,000 קרדיטים נוספים לקניית ציוד במשחק.

זה די מוזר. זה כמו לבקש מאנשים לשלם כסף על צ’יטים. ואם כבר הולכים לכיוון הזה, למה לא לכלול ב- DLC קודי רמאות נורמליים? זה אמנם די דבילי ומגעיל, אבל הגיוני בערך באותה המידה כמו תוספת ה- 10,000 קרדיטים שנמכרת בפועל. קחו את שני הדולרים שהחבילה הזאת עולה, ותשתמשו בהם בשביל לקנות את Frozen Synapse במקום. זו נשמעת לי כמו השקעה טובה בהרבה.

רוצים לזכות בעותק של Astro Tripper?

עידן זיירמן|כללי 22 תגובות »

ככה נראה המשחק באחד מרגעיו השלווים יותר.לא רבים מכירים אותו, אבל Space Tripper היה Arena Shooter מהתקופה שבה לא כל מפתח בשקל שרצה להכנס לשוק משחקי האינדי היה מפתח Arena Shooter. כשהוא יצא, הוא תפס כל מיני אנשים בהפתעה, כמו את החבר’ה מ- PC Gamer, שנתנו לו ציון של 92%, וגם אותי וכמה מחברי הטובים. למעשה, המשחק הזה הוא אחת מהסיבות שבגללן בכלל קניתי Gamepad עבור המחשב שלי.

הביקורות המהללות אבדו בנבכי הזמן, אבל המשחק עצמו זכה לאחרונה לתחיה מחודשת, בשם Astro Tripper, על קונסולות הפלייסטיישן 3. ועכשיו הוא הגיע ל- Steam, ואתם יכולים לזכות בעותק שלו.

המשחק מציג קונספט מהפכני: קרבות בוסים לא מסריחיםזה לא יהיה יותר מדי קשה לזכות בו. בפרק האחרון של גיימפוד דיברנו על כך שאין אף משחק בעולם שלא יכול להנות מתוספת של טילים מתבייתים. אנחנו רוצים שאתם תתמכו בהצהרה הגורפת הזו שלנו. ספרו לנו, בתגובות, איזה משחק לדעתכם הכי יהנה מתוספת של טילים מתבייתים, ולמה. הבחור  שיפרסם את התגובה האהובה עלינו ביותר, יזכה בקוד להורדת המשחק דרך Steam (או, כפי שהעירו לתשומת לבי, הבחורה – אני לא שולל).

בשביל שיהיה לכם סיכוי לזכות, בבקשה השאירו את כתובת האימייל האמיתית שלכם בשדה הרלוונטי בזמן שאתם מפרסמים את התגובה. הכתובת הזו לא תפורסם בשום מקום לאחר מכן, אבל אנחנו נשתמש בה בשביל ליצור אתכם קשר במידה ותזכו. כמו כן, רק הצעה אחת לכל משתתף. אז תדאגו שזו תהיה אחת טובה במיוחד.

חוץ מזה, ראוי להזהיר אתכם שב- Astro Tripper עצמו, לצערנו הרב, אין טילים מתבייתים. כלומר, יש טילים מתבייתים – אבל לא בצד שלכם.

תגיות:

זהירות: משחקים חינוכיים!

עידן זיירמן|כללי 20 תגובות »

הדמגוגיה הזולה של Fox News בנושאים שקשורים למשחקים היא לא חדשה עבורנו. אבל מדי פעם הם מצליחים להפתיע אותנו. דוגמה כזו התרחשה לפני שבוע, כשהם דנו במשחקי מחשב בעלי מסרים חיוביים בנושאי איכות הסביבה. שינוי מרנין ביחס למשחקי המלחמה והאלימות שפוקס מתלוננים עליהם בשגרה, לא?

ובכן, לא. מסתבר שהמשחקים האלה משתמשים ב”טקטיקות הפחדה”, בשביל לקדם מסרים “שנויים במחלוקת” (למשל, זה שאנרגיה סולארית היא יותר בטוחה מאנרגיה גרעינית) ו”אג’נדה ליברלית”. אג’נדה ליברלית!

וכמובן, יש את כל הקטע הזה עם ילדים בני 5 שמשחקים במשחקים האלה שלא בהכרח מיועדים עבורם, ואת זה שההורים לא יודעים ממש במה הילדים שלהם משחקים, אז האשמה ללא ספק צריכה ליפול על ההורים. אבל לזה אנחנו כבר רגילים. הקטע עם האג’נדה הליברלית היה זה שהרג אותי.

תגיות:

מי מפחד מפלייסטיישן 4

עידן זיירמן|Rant, כללי 19 תגובות »

שלשום פורסם בגיימר טור עם הכותרת “מי צריך פלייסטיישן 4?”. בטור, מדברת הכותבת, נועה דוד, על כך שנראה שלסוני ומיקרוסופט לא לחוץ יותר מדי להוציא קונסולה חדשה, ושלדעתה, זה דווקא בסדר גמור. חברות המשחקים, היא טוענת, הבינו שהן לא צריכות חומרה חזקה יותר, וגם אנחנו, בתור גיימרים, לטענתה, יכולים להסתפק במה שיש לנו היום. ואז היא עושה את הטעות הקלאסית של להשוות את עולם המשחקים לעולם הקולנוע. אבל נעזוב את זה בצד לרגע.

קודם כל, אני אגיד למה היא כן צודקת. היא צודקת לחלוטין, כי מירוץ החימוש אחרי הגרפיקה הפוטו-ריאליסטית חייב להפסק מתישהו. אני לא מצליח למצוא את הפוסט הרלוונטי של שמוס יאנג, אבל הוא פעם הציג טיעון מאוד פשוט שעוקב אחרי העלייה בכמויות האנשים ובתקציבים שדרושים על מנת להכין משחק AAA, כפונקציה של השיפור במנועי המשחקים. אין חוכמות וקיצורי דרך בעניין – משחקים שנראים טוב יותר דורשים עלייה מסיבית בכמויות האנשים ובתקציבים שדרושים בשביל לפתח אותם. עם העלייה בתקציבים, ההשקעות בתחום נהיות מסוכנות יותר, ואנחנו מקבלים משחקי AAA שלוקחים פחות סיכונים, כדי להגדיל ככל האפשר את הסיכויים שלהם להחזיר את ההשקעה שלהם. זה תהליך מובן לחלוטין, אבל ככל שהטכנולוגיה משתפרת, הוא נהיה קיצוני יותר, והתעשיה כולה מתחילה להכנס מסביב למשחקי פעולה מלחמתיים בגוף ראשון כי הם בדרך כלל מחזירים את ההשקעה המסיבית בהם. וזה מעצבן.

מצד שני, להגיד שהגענו למצב שבו הטכנולוגיה היא “טובה מספיק” זו טענה אבסורדית. אפילו אם נעצור ונחליט שהגרפיקה של משחקי קונסולות ומחשב לא תשתפר מכאן והלאה לעולם, את כוח העיבוד שיתווסף להם הם יוכלו לנצל באינספור דרכים – מדרכים בנאליות (תמיכה בתלת-מימד, תמיכה בטווח רחב יותר של התקני זיהוי תנועה, או אולי אפילו Cross-Game Chat בפלייסטיישן 3) ועד לדרכים שישפיעו באופן מובהק על המשחקים שאנחנו משחקים – יותר אובייקטים על המסך בכל רגע נתון, שיובילו לעולמות חיים יותר, ושהתושבים שלהם מתאפיינים באינטליגנציה ממוחשבת טובה יותר. ברור שהשיפורים הללו יכולים להתקיים גם מבלי שיפור בכוח העיבוד של הקונסולות. נועה דוד אומרת ש”מדי פעם אנו נתקלים בחידושים מדהימים שכלל לא קשורים להצגתו של מעבד חדש, אלא נשענים על התפתחויות תאורטיות ואלגוריתמיות”. זה נכון לגמרי. אבל מילת המפתח פה היא “מדי פעם”. בעולם התוכנה, הדרך הכי קלה לפתור בעיה היא עדיין, הרבה פעמים, פשוט לזרוק עליה יותר חומרה. חומרה זה זול. זה פתרון שאנחנו מכירים כבר היום. אלגוריתם חדש שישנה באופן מהותי את עומק הסימולציה שאנחנו יכולים לעשות על Xbox 360 מזדקן זה עניין של מחקר מאומץ, ולכו תדעו אם הוא יסתיים בשלוש השנים הקרובות.

וכמובן, עדיין לא דיברתי על ה- PC – עדיין מכונת המשחקים החביבה עלי, שנאלצת להתפשר בגלל שהיא מתחילה לתפוס פער חומרתי גדול מדי על קונסולות המשחקים שקיימות היום. חלקכם בטח לא אנשי PC, ואתם חושבים לעצמכם “נו, שוב אלה תופסים תחת ומדברים על החומרה העליונה של ה- PC”, אבל שתדעו לכם שבדיוק בגלל אותה הסיבה, גם האיכות של משחקי הקונסולות נפגמת, אם כי בצורה פחות בולטת – מרבית השיפורים הטכנולוגיים האמיתיים שנעשים במשחקי קונסולות ומאפשרים להציג קפיצת מדרגה ביכולת טכנית כזו או אחרת נעשים ע”י ניצול העובדה שהקונסולה היא ארכיטקטורה סגורה, וניתן “לחפור” בתוכה ולמצוא מגוון טריקים שאפשר להשתמש בהם על מנת לנצל יותר טוב את המעבד שלה.

אבל הטריקים האלה, מטבע הדברים, הם ייחודיים לכל קונסולה וקונסולה (מכיוון שהם בדרך כלל מנצלים את המבנה הספציפי שלה). כלומר, משחקים שמופצים למספר קונסולות בו-זמנית עדיין יצטרכו להתפשר בדרך כלל, על המכנה הטכנולוגי הרחב המשותף בין שתי הקונסולות, ולא יוכלו לנצל עד הסוף את הידע הרב שנצבר בניצול החומרה של הפלייסטיישן 3 או האקסבוקס 360.

ואגב, באמת שההשוואה לעולם הקולנוע מיותרת. לטעון שסרטי קולנוע מצולמים כבר עשרות שנים “תוך שימוש באותו האמצעי הטכני”, בתחום עתיר חידושים-טכנולוגיים כמו הקולנוע, זה בערך כמו לטעון ששום דבר מהותי לא השתנה במכוניות בעשרות השנים האחרונות כי הן עדיין מסתמכות על מנוע בוכנה.

הבעיה שלי עם כל מה שאמרתי עכשיו היא שכל מה שאני מציג כאן זה טוב ויפה, אבל סביר להניח שבנקודה אחת, הקריטית ביותר, נועה דוד צודקת. וכאן אני חוזר לנקודת ההתחלה: ברגע שייצא הדור הבא של הקונסולות, הצעד הראשון שמפתחות המשחקים ייקחו יהיה לכיוון גרפיקה ריאליסטית יותר. זה פשוט קל יותר. קל יותר לפתח את זה (כן, זה דורש זריקה של הרבה תקציבים, אבל זה עדיין קל, פשוט יקר). קל יותר לשווק את זה. קל יותר למכור קונסולות חדשות בהסתמך על זה. מהסיבה הזו, למרות שאני מזהה את כל המגבלות הטכניות שדור הקונסולות הנוכחי כבר מטיל עלינו (ושמתפשטות הרבה מעבר ל”הגרפיקה לא משתפרת”), באמת שלא אכפת לי להשאר איתו עוד קצת.

הפתעה: האתר של מיקרוסופט עובד

עופר שוורץ|כללי 16 תגובות »

קניתי הרגע את Insanely Twisted Shadow Planet. אלה חדשות מפתיעות בפני עצמן, אחרי שהתלוננתי ש-$15 זה יותר מדי, אבל הדבר המרגש באמת הוא שעשיתי את זה בצורה פשוטה ונוחה דרך האתר של מיקרוסופט.

חלק מכם בטח ניסו פעם לקנות נקודות דרך xbox.com וגילו שזה לא עובד בלי כרטיס אשראי אמריקאי. גם לי הייתה את החוויה הזו, ובעבר קניתי נקודות דרך כל מיני אתרים מפוקפקים ששולחים קודים באימייל ולוקחים קצת יותר כסף ממה שזה אמור לעלות. היום אמרתי לעצמי “טוב, לא מוציאים יותר DLC לגיטר הירו, ואני לא באמת צריך 3000 נקודות שיירקבו לי בחשבון, שווה לנסות ואולי הם תיקנו את השטות הזו בטעות”. מסתבר שהאופטימיות משתלמת.

קניתי 800 נקודות ב-$9.99, שילמתי ב-PayPal, קניתי את ITSP דרך האתר, הדלקתי את האקסבוקס והוא הופיע לי בהורדות של ה-marketplace. כל התהליך לקח בערך 2 דקות. אני כל כך שמח מזה שמיד רצתי לכתוב פוסט. אני מציע לכל בעלי האקסבוקס לרוץ ל-xbox.com ולקנות לכם נקודות בזול ובנוחות, ואז להשתמש בנקודות האלה כדי לקנות אחד מהמשחקים האולי-יקרים-מדי של ה-Summer of Arcade.


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS