יום עמוס.

עידן זיירמן|שטויות תגובה אחת »

אני מוכרח להודות, אין לי ממש סבלנות להעלות עדכונים ארוכים ומפורטים היום. וזה די חבל, כי קרו המון דברים, וחלקם די מעניינים. אז אני אתמצת את כולם בפוסט אחד קצר:

  • Vgames שיחקו אותה עם אחלה קומיקס, היום. הוא מתייחס, בין השאר, למה שכתבתי עליו בפוסט הזה, ובפוסט הזה.
  • קהילת מפתחי ה- XNA הבריטית מארגנת תחרות פיתוח משחקים ב- XNA. למי שלא יודע, XNA היא פלטפורמה לפיתוח משחקי עבור "חלונות" ו- X360. תרגישו חופשי לנסות את מזלכם.
  • טריילר מס' 1: הטריילר לגרסה הקולנועית של Dead or Alive. נראה טראשי להחריד. ועם בחורות בביקיני.
  • טריילר מס' 2: באתר של Fallout 3 יש ספירה לאחור לקראת סרטון הטיזר למשחק.

זה הכל, לבינתיים.

מיקרוסופט? בעיות טכניות? לא יכול להיות!

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

המלצה קצרה, לפני שאני הולך לבדוק את גרסת ההדגמה של ה- Tomb Raider החדש: האתר GameIndustry.biz העלה מאמר קצר על מה שלדעתו מהווה את אחת מנקודות החולשה הגדולות של מיקרוסופט – הבעיות הטכניות של ה- X360 ושירות הלקוחות הגרוע שלהם. מדובר בקריאה מעניינת, ולו רק כי הוא מאוד מעורר הזדהות – אני נוטה להיות אדם סובלני ביותר כשמדובר בכשלים טכניים ובבעיות שונות ומשונות… אבל ברגע שהכשלים הטכניים מלווים בשירות לקוחות מחורבן ובחוסר יכולת להודות בבעיות – אז זה כבר מתחיל לעצבן.

מעניין מה תהיה המדיניות של "מיקרוסופט ישראל" בנושא, כשה- X360 יגיע לארץ.

נינג’ה!

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

הימים האחרונים היו משעממים במיוחד. נראה שרק היום, כל מיני אתרי אינטרנט ברחבי העולם נזכרו לספר על מה שכתבתי כאן בבלוג כבר ביום שבת. כשידיעות כאלה מתחילות להופיע אחרי יומיים ריקים לחלוטין מחדשות מעניינות, אפשר להבין למה אני מתחיל לחשוש מכך שהילת השעמום תדבוק בכל השבוע הזה.

ואז, משום מקום, מגיעה ההפצצה: וורן ספקטור מדבר. נכון, הידיעה המקורית עוסקת הרבה יותר בג'ון וו מאשר בוורן ספקטור, בסרט יותר מאשר במשחק, וברעיון כללי יותר מאשר בפרטים קונקרטיים… אבל למי אכפת? וורן ספקטור מדבר!

הקונספט, אגב, הוא נינג'ות. נינג'ות בתקופה המודרנית, המאפיה הרוסית והמון זהב גנוב. נשמע… הזוי. וכמובן, התוכנית היא להוציא סרט ומשחק שישלימו אחד את השני – תוכנית שאם אפשר להסתמך על ניסיון העבר, לא אומרת שום דבר לגבי התוצאה הסופית.

אבל היי, זה לא כאילו שוורן ספקטור פישל אי פעם.

(אגב, אם כבר מדברים על וורן ספקטור – אני ממשיך להתקדם ב- Deus Ex: the Invisible War. לרגע נכנסתי לפאניקה שקלטתי שמלבד הפעם הראשונה שבה שיחקתי במשחק – זו הפעם שבה הצלחתי להתקדם הכי הרבה לתוך המשחק מבלי שיקרוס לי המחשב. נראה אם אני אצליח להמשיך לשרוד).

משחקים המוניים: הבעיה

עידן זיירמן|שטויות 3 תגובות »

PC Gamer UK פרסמו טור שמסכם, מבחינתי, את כל הבעיה של משחקים המוניים – הנקודה שבה המשחקים ההמוניים מפסיקים להיות כיפיים, ומתחילים להיות עבודה. הנקודה שבה אי אפשר להיות יותר Casual Player. אני מכיר את זה, כי הייתי שם עם Star Wars: Galaxies. ויש לי תחושה שאם הייתי ממשיך עם D&D Online, הייתי מגיע לזה גם שם.

קריאה מומלצת, בכל אופן.

היי, שוב טעיתי.

עידן זיירמן|שטויות תגובה אחת »

טוב, כמו בסיפור של Starcraft 2… ציפור קטנה לחשה לי שגם בנוגע ל"מיקרוסופט ישראל" ול- X360 טעיתי.

שני הימורים שגויים בחודש אחד… זה רק מוכיח לי למה ברוב הזמן, אני בוחר להיות אופטימי.

פרטים נוספים – אם וכאשר יגיע אלי משהו שאני אוכל לפרסם.

Goo

עידן זיירמן|שטויות תגובה אחת »

דרך הבלוג של קיירון גילן, הגעתי לבלוג הזה, ולסרטון הזה. לאלה שלא אוהבים את הקטע הזה של ללחוץ על לינקים, אני אסביר שמדובר בבלוג של חבר'ה שמפתחים משחק חדש ומעניין, ובסרטון שמדגים את המשחק בפעולה. המשחק נקרא Goo, ובו השחקן שולט בגושי נוזלים שמנסים להקיף אחד את השני, ובכך "ללכוד" את יריביהם.

זה נשמע הזוי, אבל האמת היא שקל לי מאוד להבין את הקונספט, כי הוא דומה בצורה מזעזעת לרעיון של Liquid War – משחק קטן וגאוני שהשתלט על החיים שלי ושל עוד ארבעה אנשים למשך תקופה מסוימת בשירותינו הצבאי.

תגיות: , ,

הציטוט הנעלם

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

gameindustry.biz מספר: בראיון שניתן ל- Eurogamer, רובין ווקר מ- Valve אמר כי החברה לא מתכוונת לדרוש תשלום על תוכן שנוצר ע"י המשתמשים, לאחר שהמשחק מופץ. "אתה קונה את המוצר, אתה מקבל את התוכן", זו הפילוסופיה שהוא מתפאר בה.

אבל הדבר המוזר בכל הסיפור הזה? אין לנושא הזה ממש אזכור בראיון עם רובין ווקר שמופיע ב- Eurogamer. יש רק אזכור עקיף לנושא הזה בכתבת ה"בקרוב" השניה ש- Eurogamer העלו על המשחק.

אבל זה לא באמת חשוב. הסיבה שרציתי לכתוב על זה מלכתחילה, היא ש- gameindustry.biz מייחס לרובין ווקר גם את הציטוט הנפלא: "אנחנו מרוויחים יותר כסף כי יותר אנשים קונים את המוצר, לא כי אנחנו מנסים לחלוב עוד כסף מהלקוחות".

מעניין איך זה מתיישב עם החדשות האחרונות בנוגע ל- Half Life 2: Episode Two…

עריכה: עכשיו גם Eurogamer העלו את אותה הידיעה. נראה לי שאני אקרא את הראיון עוד פעם. אני בטוח מפספס כאן משהו.

World in Conflict – גרסת הבטא

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

זה יהיה קצר: Computer & Video Games Magaize מחלקים 1000 מקומות לגרסת הבטא של משחק האסטרטגיה בזמן-אמת, World in Conflict, לכל המשתמשים הרשומים שיעלו בהגרלה, ויצליחו לענות על שאלה מאוד מסובכת, שהתשובה שלה בשום פנים ואופן לא מופיעה בפוסט הזה.

ולמה אנחנו מתרגשים מ- World in Conflict? כי הוא מפותח ע"י Massive Entertainment – החבר'ה המוצלחים שהכינו את Ground Control.


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS