בטריילרים ובתערוכות, Beyond Eyes מיצב את עצמו כמשחק אינדי יפהפה שנותן לשחקנים לחוות נושא שדנים בו רק לעתים רחוקות במשחקים. משחקי מחשב באופן כללי לא נוטים להציג כל כך מגבלות פיזיות – אז מגבלה פיזית כמו עיוורון? במדיום שמסתמך מאוד על דימויים חזותיים? זה קורה, אבל זה מאוד, מאוד נדיר.
זה מה שקורה ב- Beyond Eyes. אתם משחקים ילדה בשם ריי, שאיבדה את הראייה שלה בתאונה. בעולם המסוגר שהיא חיה בו, אחד ממקורות ההנאה היחידים שלה הוא ביקור של חתול בשם נאני. אבל יום אחד נאני מפסיק לבקר, וריי המודאגת יוצאת לחפש אותו.
Beyond Eyes מתיימר לא רק להציג את נושא העיוורון, אלא גם לעשות את זה בצורה שונה ממה שראינו עד כה. עיוורון במשחקים מוצג בדרך כמשהו שהופך את העולם לשחור וחשוך. ב- Beyond Eyes, העולם שהדמות הראשית שלו לא רואה הוא לבן בוהק ומלא אפשרויות. כשהיא הולכת בתוכו, הוא נצבע בהדרגה. קולות מרוחקים צובעים חלקים נוספים ממנו – וכך היא יכולה "לראות" דברים שלא נמצאים לידה – פרה גועה באחו, פכפוף הנחל הסמוך, מגדל שעון שמצלצל במורד הכביש. זה שאפתני ומעניין, אבל זה לא כל כך עובד. המשך »
השבוע אירחנו את ניקול ויינשטוק – שחלקכם מכירים מהסרטון של Keep Talking and Nobody Explodes או אולי מקבוצת working gamers בפייסבוק – כדי שתספר לנו על Starcraft, וגם כדי שיהיה לעופר עם מי לדבר על Fallout 4 ולא תצטרכו לשמוע עוד מונולוג ארוך. ובנוסף: פיצוצים, עוד פיצוצים, וכמה חדשות מפתיעות! (שאתם יכולים לקרוא פה ב-show notes, כי אנחנו לא clickbait)
Beyond Eyes הוא משחק קטן עם רעיון מעניין שבו אתם משחקים ילדה עיוורת שמחפשת את החתול שלה. אבל כמו שזיירמן הזכיר בפרק האחרון של ״גיימפוד״, בתור משחק הוא לא משהו בכלל. מה שגרם לסרטון ה״בואו נשחק״ הזה להיות אחד מהקצרים ביותר שהקלטנו אי-פעם.
אז Just Cause 3 יצא לאוויר הרשת, וזו סיבה מצויינת לבלות חצי פרק בדיבורים עליו. בחצי השני דיברנו על Transformers: Devastation, Beyond Eyes ו-Dr. Langeskov, The Tiger, and The Terribly Cursed Emerald: A Whirlwind Heist.