הנה זה קרה! צוות "גיימפוד" (או לפחות, חלקם) התכנס בשביל לסכם את E3 2015! מה אהבנו? מה אכזב אותנו? עד כמה לחוץ היה הבחור שהציג את Unravel? ומה היה הקטע של מיקרוסופט עם המכונית הזו לעזאזל?
זה לקח קצת זמן, אבל צוות "גיימפוד" (ואורח מיוחד!) התיישבו בשביל לסכם מה לעזאזל היה ב- E3 השנה. "אנחנו לא צריכים ליינאפ", הם אמרו. "מספיק שנדבר על מסיבות העיתונאים", הם אמרו. מה שקרה אחר כך היה, ובכן, מה שציפיתם שיקרה, פחות או יותר.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod094-19.6.2014.mp3|titles=Episode 94: The CEO of Telad Vs. Dudu Topaz]
אז דניאל גארבר (שכתב לנו כבר פוסט אורח על Freespace 2 והשתתף בפרק האחרון של “גיימפוד”) התחיל לכתוב ביקורת על Need for Speed Most Wanted בינואר 2013. לקח לו כמעט שנה לשלוח לי אותה, ולי מעודד מהצהרות ה”בכל מקרה זה משחק ישן, אין לחץ” שלו – לקח כמה חודשים טובים להעלות אותה. אבל מוטב מאוחר מאשר מעולם לא. ועכשיו – דניאל.
את הביקורת הזו התחלתי לכתוב בינואר/פברואר, אבל אז עוד לא שיחקתי ב-Multiplayer. ואז שכחתי לסיים את הביקורת. אז תדמיינו שאתם קוראים את זה לפני שנה (וחמישה חודשים –ע.ז).
אחרי כמה חודשים שלא כתבתי ביקורת, אשתי קנתה לי את Need for Speed Most Wanted (החדש, לא זה מ- 2005), והתמכרתי אליו קשות – אז הרגשתי צורך עז לכתוב עליו אחת כזו, ובדרך גם לחזור קצת למשחקי המירוצים האחרונים שנהנתי מהם. אז מה שהולך להיות לנו פה זה קודם כל ביקורת על NFSMW, ואז סקירה קצרה של כמה משחקים אחרים – ואיך לדעתי אפשר לשלב פיצ'רים מכולם כדי ליצור את משחק המירוצים האולטימטיבי.
שמעתי לראשונה על Need for Speed Most Wanted יחסית לאחרונה, כשרציתי למצוא משחק מירוצים כיפי לנסות על המחשב החדש. הסיבה שלא שמעתי עליו קודם היא שאני קונה משחקים ב- Steam באופן כמעט בלעדי, ולא עקבתי אחרי משחקים ב- Origin. אז הגעתי למשחק, והוא נראה מאוד מבטיח, וזה הדבר הראשון שראיתי:
השבוע היו לנו מלא משחקים לדבר עליהם, ומלא חדשות לדבר עליהן, ובסוף רק חרגנו בקצת מהשעה שהקצבנו לעצמנו. המסקנה המתבקשת היא שזיירמן יודע לדבר ממש מהר כשדקל לא מפריע לו.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod074-29.8.2013.mp3|titles=Episode 74: The Bible – The Video Game!]
אוקיי, אנחנו מצטערים, אבל באמת שלא קרה שום דבר בשבועיים האחרונים. כלום. אחרי שהקלטנו היו כמה הכרזות מעניינות, אבל בזמן הקלטת הפרק – כלום. אבל בכל זאת דיברנו על כמה דברים מעניינים. קצת.
עכשיו כשנרגענו קצת מההתרגשות, גילינו שוב שיש גם משחקים שאינם BioShock Infinite בעולם. אז דיברנו קצת עליהם, וגם על כמה דברים מעניינים שקרו בחודש האחרון בזמן ששיחקנו ביושוק.