אני לא מזוכיסט. אני יודע, קשה להאמין לזה, עם התואר הכפול שאני עושה ועם כל התלונות שלי בגיימפוד על משחקים שהיו קלים מדי (לטובת אלה שלא מאזינים: הן כל כך תכופות שזה כבר הפך ל-running gag), אבל אני באמת לא. מה שאני כן זה איש שאוהב אתגרים. אני אוהב משחקים שגורמים לי לחשוב, להתאמץ, לנצל כל יתרון אפשרי וכל טריק שהמשחק מספק כדי להגיע למטרה. ולצערי הרבה משחקים היום, גם כאלה שמכוונים לקהל הארדקור ומאפשרים בחירה בין כמה רמות קושי, הם פשוט לא מאתגרים. אז נכון, אני סוג של גאון ומוצלח בכל דבר שאני עושה ובלה בלה בלה, אבל בכל זאת קיימים משחקים שכן קשים גם בשבילי, ואחרי ששיחקתי לאחרונה קצת הרבה יותר מדי כמות-כלשהי-של-שעות-שלא-ניכנס-אליה-כרגע ב-Skyrim, יש לי עכשיו בראש דוגמה למשחק שעשה את זה באמת טוב, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות בשביל לחפור לכם על הנושא ואולי גם להבהיר על מה ולמה אני כל הזמן מתלונן.
כפי שהבטחתי לפני כמה ימים: הנה, שוחרר הטיזר ל- Fallout 3.
פיט היינס מ- Bethesda טוען: הטיזר משתמש במנוע הגרפי של המשחק.
זה נראה נהדר. אתם יודעים, בצורה פוסט-אפוקליפטית מדכאת כזו.
אני מוכרח להודות, אין לי ממש סבלנות להעלות עדכונים ארוכים ומפורטים היום. וזה די חבל, כי קרו המון דברים, וחלקם די מעניינים. אז אני אתמצת את כולם בפוסט אחד קצר:
- Vgames שיחקו אותה עם אחלה קומיקס, היום. הוא מתייחס, בין השאר, למה שכתבתי עליו בפוסט הזה, ובפוסט הזה.
- קהילת מפתחי ה- XNA הבריטית מארגנת תחרות פיתוח משחקים ב- XNA. למי שלא יודע, XNA היא פלטפורמה לפיתוח משחקי עבור "חלונות" ו- X360. תרגישו חופשי לנסות את מזלכם.
- טריילר מס' 1: הטריילר לגרסה הקולנועית של Dead or Alive. נראה טראשי להחריד. ועם בחורות בביקיני.
- טריילר מס' 2: באתר של Fallout 3 יש ספירה לאחור לקראת סרטון הטיזר למשחק.
זה הכל, לבינתיים.