ב- Eurogamer יש טריילר חדש ל- Medal of Honor: Airborne, שמנסה להסביר מה אמור להיות כל כך מגניב במשחק הבא בסדר: אפשר יהיה לבחור את נקודת ההתחלה שלכם בכל שלב, והמשחק אמור להיות שונה לחלוטין בכל פעם שתשחקו בו, בהתאם לנקודה שבה תנחתו.
הבעיה היא שבפועל, זה כנראה לא יהיה כל כך מגניב.
כי אחרי הכל, מה הבעיה של המפתחים פשוט לפזר אויבים במסך באופן אקראי? סדרת Rainbow Six, למשל, עשתה את זה במשך שנים. כל מה שדואגים זה רק לפזר אותם בריכוזים גדולים מספיק בכמה נקודות מסביב לנקודת היעד, וזהו – הבטחתם לעצמכם קרב 'גדול ומעניין' בנקודה אחת לפחות בשלב. זהו מה שזה כן יעשה, ככל הנראה, זה למנוע מהמפתחים להשתמש בקטעים מתוסרטים בנקודות מסוימות בשלב – ובכך המשחק יהפוך לג'נרי הרבה יותר.
חייבים לתת ל- EA מעט קרדיט: אולי הם יצליחו להוציא מזה משהו מאוד מוצלח. אבל אחרי שכל כך הרבה משחקים ניסו לנפנף בעיצוב שלבים מרובה-אפשרויות בניסיון להעלות את הערך של השלבים שלהם בכל מקרה, קצת קשה לי להתרשם.