The Division 2 הוא משחק מאוד כיפי. המשימות מעוצבות טוב, הקרבות זורמים מצוין, ה-loot מעניין, כלי נשק מרגישים טוב מכנית ומאוד שונים זה מזה – זה פשוט אחלה משחק. אלא מה? היה לי קשה ליהנות מכל זה, כשבערך פעם בדקה המשחק קפא לכמה שניות, וזה כשהוא לא פשוט ויתר לחלוטין על לטעון טקסטורות או אובייקטים בסביבה. אחרי כמה נסיונות לפתור את זה בעזרת פאצ'ים ושאר סידורים כאלה, נזכרתי שבעצם, חוץ מהכרטיס הגרפי ששדרגתי לא מזמן, המחשב שלי בן 5 וחצי שנים. אולי בהחלט הגיע הזמן לקנות מחשב חדש.
קוראים ותיקים ודאי זוכרים את הפעם האחרונה שמישהו מהבלוג החליט להרכיב לעצמו מחשב ולכתוב על החוויה. ובכן, 7 שנים מאוחר יותר, הגיע הזמן לכתוב שוב את אותו פוסט בדיוק! כלומר, אהם, להתמקד במה שהשתנה בשנים האחרונות ומה למדתי הפעם.
אמנם מסתבר שבתחילת Shadow of the Tomb Raider אין כל כך הרבה קטעי קרב וירי, אבל יש פאזלים סביבתיים והבנו שבכל מקרה זה הקטע המוצלח במשחק וככה אנחנו לא צריכים לספיילר כלום לאף אחד. צפו בנו משחקים ב- Shadow of the Tomb Raider!
כן, בסך הכל הסרטון השני מאז שהחלטנו לחזור לתלם, וכבר זכינו בתקלה מזעזעת שהרסה לנו את כל הסאונד מהמיקרופון הטוב והכריחה אותנו להסתפק בסאונד ממצלמת הוידאו עם המיקרופון המובנה המעפן. אז אנחנו מתנצלים על זה. אבל נו, שיחקנו ב- Dead Cells, אז זה שווה את זה!
אנחנו עדיין לא יודעים אם נצליח, אבל אנחנו רוצים לנסות לחזור לפרסם סרטון ״בואו נשחק״ בכל יום רביעי. אחלו לנו בהצלחה! ועד אז, צפו בזיירמן מנסה להתחמק מרובוטים רצחניים במציאות מדומה.
כולנו מכירים את סינדרום האלבום השני. גם אם לא שמענו את השם, כולנו חווינו אכזבות מהאלבום השני של להקה עם אלבום ראשון גאוני, חוסר היכולת של במאי שעשה סרט מדהים לשחזר את ההצלחה שלו וספר פושר מאת סופר שהדהים אותנו לחלוטין בסיבוב הראשון שלו. התופעה הזאת לא פוסחת, כמובן, גם על משחקי מחשב, ובמקרים מסויימים היא ממש צפויה מראש. קחו משחקים כמו FTL, למשל. המשחק הזה הוא ברק שנכלא בבקבוק. תופעה ייחודית שאין שום דבר שדומה לה ונוצרה משילוב מאוד מיוחד של נסיבות. אין שום סיכוי שהמשחק השני של המפתחים שלו יהיה טוב באותה המידה, נכון?
או לפחות, ככה חשבתי לפני כ- 3040 50 שעות משחק.
Into the Breach הוא מה שקורה כשהאסתטיקה של FTL פוגשת את Pacific Rim עם קצת תיבול של ״לקום אתמול בבוקר״. מפלצות ענק, שנקראות Vek, תוקפות שרשרת איים עם כמה עשרות אלפי תושבים, והאיים האלה הם כל מה שעומד בפני השתלטות של המפלצות על העולם כולו. במטרה לבלום את ההתקפה, קבוצה של טייסים מקווי זמן מקבילים צריכים לנצל כהלכה את היכולות של ה- Mechs הענקיים שעומדים לרשותם. נשמע קצת כמו XCOM? כי אם כן, אתם יכולים להתחיל להבין את האובססיה שלי עם המשחק הזה. המשך »
זיירמן בא לבקר את ארז בעבודה, חמוש במחשב ובמזוודת ה- VR האהובה שלו, כי הוא פשוט לא היה יכול להעביר עוד יום בלי שהם יקליטו ביחד סרטון ל- Beat Saber, משחק הקצב החדש ל- VR. אז נכון, המחיר של זה היה שארז ישמור את ה- VR של זיירמן לעצמו, וימשיך לשחק ב- Beat Saber לנצח, אבל זה היה שווה את זה! נכון?
בפרק 192 של גיימפוד אנחנו מדברים על האירוויזיון, ה- Killer app החדש ל- VR על המחשב האישי, הקרטוניה של נינטנדו, וגם על, נו, שוב, עדיין – God of War. זה יפסיק מתישהו. מבטיחים.