המיומנות הכי חשובה לכתיבה היא לא לדעת איך לכתוב, ואפילו לא מה לכתוב, אלא לדעת מה לא לכתוב. ברוח זו, אחרי שכתבתי ביקורת מפורטת וממצה של יותר מ-1500 מילים, החלטתי שהדבר הנכון יהיה לזרוק אותה לפח ולעבור לפורמט יותר תמציתי. והרי בכל מקרה את הפרק הקרוב של הגיימפוד נקדיש ברובו למשחק הזה, אז יהיה לי הרבה זמן להגיד את כל מה שרציתי. אם כך, קבלו אותה: הביקורת המקוצרת ל-Tomb Raider.
תככים! מזימות! בעיות בסאונד! כל אלה לא קרו לנו בפרק של השבוע. כאילו, דקל התנשם קצת יותר מדי לפעמים, אבל חוץ מזה, כלום. באמת. למעשה, ממש כלום. לא קרה שום דבר מעניין, אז בעיקר דיברנו על דברים ששיחקנו בהם. זה גם נחמד לפעמים.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod052-4.10.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 52]באיחור, ואחרי חפירות בלתי-נדלות במהלך כל חודש יוני על הטירוף-מחוסר-ההכרזות-המשמעותיות-על-קונסולות-חדשות שידוע ברחבי העולם גם כ- "E3 2012", עולה פרק 45 של "גיימפוד", תחת הנושא… כן, E3 2012! אבל נו, ככה זה כשזיירמן באמת נוסע לתערוכת E3, ואף אחד מחברי הפודקאסט לא משחק במשהו משמעותי מעבר לעשרים דקות ב- Max Payne 3.
אחרי הפרק הזה ייכתב עוד פוסט אחד על E3 (החלק האחרון של סיכום היום האחרון), ואז ננוח קצת מלדבר על התערוכה הזאת. מבטיחים.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod045-23.6.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 45]אז, כמו שהבטחתי לעצמי לעשות, שיחקתי בגרסת ההדגמה של Tomb Raider: Anniversary. התוצאה היתה… סבירה.
הנה פריט מידע שאני חייב להסביר, קודם כל. לא שיחקתי במשחקי פלטפורמה הרבה זמן. לא על המחשב האישי, לא על ה- PC. כלום. לא בתלת-מימד ולא בדו-מימד. שיחקתי כמה שניות ב- Codename: Gordon שהגיע ביחד עם Half Life 2, וזה הכל. מהסיבה הזו, רוב השינויים שעברו על הז'אנר בשנים האחרונות (ובפרט, הדור החדש של משחקי Prince of Persia) פסח עלי. בשורה התחתונה, Tomb Raider: Anniversary לא היה לי אינטואיטיבי במיוחד, בלשון המעטה. המשך »